عمومی

کارلوس ترک عادت نکرده است

ایران امروز به مصاف سنگال می رود زیرا پیروزی مقابل اروگوئه می تواند نشان دهنده بخش بزرگی از تصمیم تیم برای انتخاب سرمربی جدید باشد.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از تمرین سهما او را به خوبی می شناسیم که می توانیم ریش سفید روی صورتش را از موقعیت و نگرانی های امروز او تشخیص دهیم. او در روز بازی با اروگوئه با لباس ورزشی و چهره ای کثیف بدون توجه به همه مراسم تورنمنت ملی در آن سوی زمین حاضر شد. آنچه در این سال ها کمتر از او می دانستیم؛ مگر اینکه کار مهمتری داشته باشد.

آنچه مسلم است زمان کافی برای تشکیل تیمی که بتواند گزینه صعود به دور بعد باشد را ندارد، خیر، چون نمی توانست بهانه ای برای این فرصت محدود داشته باشد. به همین دلیل قصد دارد به قول خودش از ثانیه های این مینی کمپ استفاده کند تا در بدترین حالت اگر جلو نرفت از عزت فوتبال ایران دفاع کند.

اطلاعات به دست آمده از اردوی اتریش نشان می دهد که سرمربی پرتغالی بیش از 10 ساعت در روز برای آماده سازی تیم ملی و آنالیز حریفان وقت صرف می کند و این با زمان حضور در زمین با بازیکنان متفاوت است.

او این عادت را ترک نکرده است و همچنان در پرداختن به جزئیات وسواس دارد تا جایی که به گفته برخی بازیکنان حتی کمبود وقت هم او را از این عادت طولانی مدت بازنداشته است.در اردو روحیه او زیاد شد، کم نشد .. (گفته می شود وی در روز اول حضور در اردوی اتریش از نظر قطر تیرک هدف دچار مشکل شده و سوت شروع تمرینات را نزند. تا زمانی که موضوع حل شود).

بدون شک خبرهای عجیبی از آخرین اردوی تیم ملی در گرمای 40 درجه قطر به گوش او رسیده و شاید به همین دلیل است که می خواهد با برگزاری این اردو تفاوت های خود را با سرمربی قبلی نشان دهد. ممکن است در نزدیکی آلپ

با این وجود انگیزه حضور در چهارمین و بزرگترین رویداد ورزشی جهان که چهارمین هم هست افتخاری گرانبها است که افراد با این سطح از جاه طلبی نمی توانند به سادگی و بی تفاوتی از آن عبور کنند. در نگرش و بیان شما.

گذاشتن آن پست معروف در صفحه شخصی خود از فضای صمیمی رختکن تیم ملی، اگرچه ممکن است از نظر حرفه ای غیر منطقی باشد، اما ارزشش را دارد و در کل نمی توان او را سرزنش کرد. در واقع اگر کارلوس کی روش به تیم ملی کنونی ایران که بیشترین نقش را در ظاهرش داشت با وجود این همه جذابیت و افتخار، اعتقاد زیادی نداشت، پیشنهاد هدایت تیم را نمی پذیرفت، انتخاب ملی نشد. اگرچه این پیشنهاد از طرف خانواده است.

فراموش نکنید که پس از گذشت دو سال، برخی رسانه های داخلی همچنان آلکنو را مقصر رساندن تیم ملی به المپیک می دانند. طیف منتقدان این مربی سرشناس جهان معتقدند که او قبل از هر چیز می خواهد در المپیک شرکت کند.

برتری مقابل اروگوئه، یکی از تاثیرگذارترین سال های اخیر و بالاتر، عملکرد قابل قبول تیم ملی با چند قسمت نشان داد که هنوز هم می توان به ترفندهای 70 ساله پرتغالی امسال یا به عبارتی دیگر تکیه کرد. ، هنوز هم می توانید پشت سر او بازی کنید، نقش او هیچ تفاوتی با نقش یک متخصص مافیا ندارد که با درک درست از قواعد بازی تیمش را به بهترین شکل ممکن جلو می برد.و تحلیل او از ماجراهای روزانه.

برای اینکه بفهمیم مهم ترین دلیل شاگردانش چیست، کافی است به همان کلیپی که همزمان با تایید صلاحیت مهدی تاج در صفحه شخصی اش منتشر کرده است، برگردیم. اینکه او با سال ها حضور در کنار سر الکس فرگوسن و تجربه فضای بزرگ ترین رختکن دنیا به سطح تسلط بر کلمات کلیدی رسیده و بازیکنانش را به وجد می آورد. نشانه های مبارزه شدید رامین رضاییان با مهاجمان وحشی اسپانیایی در عبور توپ از روی خط دروازه همچنان در کریدور فدرال و مرکز ملی فوتبال و مجموعه پک وجود دارد. تصاویری که بهترین نمونه از روحیه سلحشوری بازیکنان تیم ملی در آن بازی هاست. شجاع در بازی اخیر مقابل اروگوئه سرش را مقابل توپ قرار داد، سوارز و والورده در نیمه دوم دو ضربه زدند تا دروازه تیم ملی تهدید نشود.

به این ترتیب و با توجه به تمام توضیحات بالا شاید فرد دیگری جایگزین حاج صفی، طارمی، جهانبخش، انصاری فرد، عزت اللهی و … شود که تمایل سی کیو برای حضور مجدد روی نیمکت تیم ملی در عنوان قهرمانی را پنهان نکرده است.جوایز جهانی. برای رسیدن به خواسته خود حتی تا یک جلسه محرمانه با وزیر ورزش هم پیش رفتند و از بحث بی سابقه ای در فضای تیم ملی لذت بردند.

در واقع باید بپذیریم که این نسل ملی پوش در 9 سال اخیر که در تاریخ فوتبال ایران کم نظیر است، مهم ترین و بهترین دوران فوتبال خود را در عرصه ملی پشت سر گذاشته اند. مربی، به عبارت دیگر، آنها موقعیت فعلی خود را مدیون او هستند و نمی توانند به کسی جز کارلوس اعتماد کنند. (البته بحث های زیادی در این زمینه وجود دارد، زیرا اگر بخواهیم با موشکافی و منطقی این مشکل را حل کنیم، می توان گفت که مارک ویلموتس با انتقادات فراوان از او به عنوان قربانی یاد می کند. از این وابستگی شدید. )

پیروزی در اروگوئه با تمام ستاره ها بهترین اتفاق برای کی روش در حال حاضر است. او سریعتر از آنچه تصور می کرد پاسخ اعتماد خود را از شاگردانش گرفت. اکنون کمتر شاهد انتقادات نسبت به میانگین سنی تیم ملی هستیم، اما کی روش در پاسخ به این انتقادات حق دارد. او معتقد است که افزایش تعداد جایگزین‌ها پس از همه‌گیری، کاستی‌ها را کمتر نمایان می‌کند.

کی روش امروز در یکی از مهم ترین مناسبت های حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، تیمش را مقابل شاگردان الیو سیسه در موشن اینست آرنا به میدان می برد. تیمی منسجم متشکل از مشاهیر باشگاهی اروپایی که می‌توان مبارزه با آن‌ها را آخرین آزمون جدی ایران قبل از رویارویی با انگلیس در جام جهانی دانست.

نکته جالب این است که سنگال در 15 بازی اخیر خود تنها یک بار شکست خورده است که به این ترتیب یک ناکامی در حضور کی روش در مصر رخ داد. آنها و مصر در سه مسابقه مهم (فینال جام ملت‌های آفریقا و نیمه نهایی) با هم دشمن شدند. مقدماتی جام جهانی).

اگرچه شاید نتیجه بازی امروز مقابل سنگال ملاک خوبی برای قضاوت تیم ملی نباشد، اما نباید بهای سنگینی را که اسکوچیچ برای باخت مقابل الجزایر در دیداری دوستانه پرداخت کرد، فراموش کرد. کی روش هرگز اشتباهات اژدها را مرتکب نخواهد شد و با قدرت خود به مصاف قهرمانان آفریقا خواهد رفت و ممکن است ترکیبی متفاوت از اروگوئه ای داشته باشد تا بتواند بر این اساس سطح اعتماد خود و سربازانش را افزایش دهد. ممکن است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا