تازه های کسب و کارعمومی

چگونه فالوور فیسبوک را فعال کنیم

مشترکین و فالوورهای فیسبوک چه کسانی هستند؟

ما در بند های گذشته سعی کردیم اطلاعاتی مناسبی در مورد فیس بوک و همچنین دلیل محبوییت آن در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم همانطور که در بند گذشته نیز گفته راه و روش های بسیار زیادی وجود دارد که میتوانید تعداد فالوور های خود را به صورت واقعی و فیک افزایش بدهید که یکی از بهترین روش ها خرید فالوور فیس بوک میباشد که این روش میتواند مزیت های بسیار زیادی را نیز داشته باشد. به دلیل امکانات هوش مصنوعی و تحلیل داده در پنل خدمات مجازی ، به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصمیمات خود را بر اساس داده‌های دقیقتری بگیرند .

با استفاده از خرید فالوور میتوانید راه یک ساله را در یک ساعت طی کرده و به مقصد برسید با استفاده از خرید فالوور میتوانید تعداد فالوور زیادی را در کمترین زمان ممکن برای خود خریداری کنید و از داشتن فالوور های زیاد لذت ببرید همچنین میتوانید با فالوور زیاد اعتبار خیلی خوبی نیز برای اکانت خود کسب کنید تا اگر در زمینه ی درآمد زایی فعالیت میکنید بتوانید فروش چند برابری داشته باشید اگر قصد دارید در این باره اطلاعات بیشتری را برای خود کسب کنید میتوانید از صفحه ی سایت ما دیدن کنید در این مقاله به صورت ۰ تا ۱۰۰ به این موارد پرداخته شده است که میتوانید تمام استفاده را از این صفحه ببرید.

چگونه باید فالوور فیسبوک خرید؟

  • ۱ – ابتدا باید وارد صفحه ی محصولات خرید سایت ما شده که میتوانید از طریق لینک زیر استفاده نمایید
  • ۳ – اطلاعات مورد نظر را وارد این اطلاعات فقط نام کاربری شما میباشد که باید برای ما ارسال شود سپس گزینه ی پزداخت را زده و پرداخت را انجام میدهید.
  • ۴ – پس از انجام این مراحل طی بازه زمانی ۱ الی ۲۴ ساعت سفارش شما تکمیل خواهد شد.

چگونه در فیسبوک فالو زیاد داشته باشیم

چگونه در فیسبوک فالو زیاد داشته باشیم؟ سوا بسیاری از کاربران فیس بوکی است که از تبلیغات فیس بوک برای مبتدیان گرفته تا اینفلوئنسر مارکتینگ، راه های مختلفی برای جذب فالوورهای فیس بوک برای کسب و کار شما وجود دارد که در بند گذشته سعی کردیم بهترین روش را برای شما عزیزان بیان کنیم اگر قصد داشتید جز این روش ، روش دیگر را برای خود در نظر بگیرید بهتر است در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید تا باهم به این موارد بپردازیم و بهترین روش های دیگر برای افزایش فالوور فیس بوک را برای شما عزیزا باز گو کنیم.

۱ – از تبلیغات استفاده کنید

اگر کاربران فیس بوک محتوای تبلیغاتی را دوست داشته باشند، احتمالاً با پست درگیر خواهند شد و احتمالاً صفحه فیس بوک شما را لایک یا دنبال می کنند.بنابراین، اگر هدف اصلی شما فروش فروشگاه است، می توانید یک تبلیغ تبدیل اجرا کنید و همچنان لایک های فیس بوک را به صفحه خود افزایش دهید

۲ – از مردم دعوت کنید تا صفحه شما را لایک کنند

ساده ترین راه برای افزایش فالوور فیس بوک، دعوت از افراد برای لایک کردن صفحه شما است هنگامی که شروع به اجرای تبلیغات برای فروشگاه خود می کنید، فیس بوک گهگاه برای شما اعلان هایی ارسال می کند و از شما می خواهد که از مردم دعوت کنید تا صفحه شما را لایک کنند.متوجه شدم که معمولاً اگر تبلیغات تعاملی را اجرا کنم، تعداد بیشتری از افراد را می‌توانم دعوت کنم تا صفحه را لایک کنند. با این حال، حتی اگر به صورت دستی افراد را دعوت کردم، در نهایت توسط فیس بوک به طور موقت مسدود شدم.

بنابراین باید تعداد افرادی را که در یک زمان دعوت می کنید سرعت دهید.همچنین، اگر به طور موقت مسدود می شوید، فیس بوک ممکن است همچنان اعلان هایی را ارسال کند که به شما می گوید افراد را دعوت کنید. اما هنوز نمی توانید کسی را دعوت کنید. قبل از اینکه بخواهید افراد بیشتری را دعوت کنید، یک یا دو روز صبر کنید. همچنین می توانید از دوستان و خانواده خود دعوت کنید تا صفحه شما را لایک کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که داشتن یک مخاطب کوچک و هدفمند بهتر از داشتن یک مخاطب بزرگ و گسترده است، زیرا می تواند اثربخشی تبلیغات آینده شما را محدود کند.

۳ – پست های جلب توجه تولید کنید

پست در اینستاگرام میتواند بسیار مهم باشد و همچنین تاثیر بسیار زیادی بر افزایش فالوور فیس بوک خواهد داشت پست هایی که تولید میکنید باید به یاد داشته باشید به هیچ وجه کپی نباشند و سعی کنید خود خلاق آنان باشید پستی که تولید میکنید باید به گونه ای باشد که کاربر پس از دیدن آن آن را برای دوستان خود نیز به اشتراک بگذارد و در مورد پست ارسالی نظر خود را اعلام کند این موارد باعث افزایش تعامل میشود و در نهایت باعث میشود کاربران فیس بوک بیشتر شما را دنبال کنند اگر قصد دارید در مورد تولید محتوا بیشتر بدانید بهتر است از صفحه ی سایت ما دیدن کنید درست است این روش مربوط به اینستاگرام است اما هیچ فرقی با فیس بوک نداشته و به راحتی میتوانید با خواندن این مقاله اقدام به تولید پست های با کیفیت در فیس بوک بکنید.

۴ – در زمان مناسبی پست به اشتراک بگذارید.

همانطور که در مقاله ی گفته شد ، باید برای پست گذاری در اینستاگرام و همچنین در فیس بوک وقت بسیار مناسبی را در نظر بگیریم این ۲ برنامه هیچ فرقی باهم ندارند و اگر تصمیم بر این باشد که در ساعت ۹ شب پست گذاشته شود در فیس بوک نیز بهتر است در این بازه زمانی پست بگذاریم ، پست گذاری بر میزان لایک و همچنین بازدیدی که میتواند وجود داشته باشد تاثیر به سزایی دارد یعنی اگر در بازه زمانی مناسبی سعی کنید پست بگذارید میتواند بر افزایش لایک و بازدید و در نهایت افزایش فالوور فیس بوک تاثیر بگذارد پس قبل از هرکاری به این موضوع نیز توجه کافی داشته باشید.

۵ – محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید

هر زمان که چیزی آموزنده، سرگرم کننده، الهام بخش یا فقط جالب می بینید، اولین غریزه شما امروزه چیست؟ کار من این است که دکمه “اشتراک گذاری” را زده و آن را برای افراد دیگر ارسال کنم.ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری یکی از بهترین راه ها برای جذب فالوور است زیرا دسترسی شما را افزایش می دهد.پس اگر در زمینه ی آموزشی در فیس بوک فعالیت میکنید میتوانید با ایجاد پست های آموزشی کاربران زیادی را سمت خود بکشانید باید ابتدا قبل از هرکاری سعی کنید زمینه ی کاری مناسبی برای خود ایجاد کنید زمینه کاری که کابران فعالی در آن وجود داشته باشد به این صورت میتوانید پیشرفت بسیار خوبی در فیس بوک داشته باشید و فالوور های زیادی را جذب کنید.

۶ – با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

کاربران فیس‌بوک، مانند اکثر کاربران رسانه‌های اجتماعی، دوست دارند برندهایی که با آن‌ها تعامل دارند دیده و شنیده شوند. برند شما باید تعامل منظم با فالوورهای خود را در اولویت قرار دهد، خواه پاسخ دادن به یک پیام مستقیم یا پاسخ دادن به نظری در زیر آخرین پست شما باشد.این تعاملات نه تنها نرخ تعامل شما را افزایش می دهد، بلکه می تواند وفاداری به برند را نیز افزایش دهد. و همه ما می‌دانیم که مصرف‌کننده‌ای که به یک برند وفادار است، این خبر را منتشر می‌کند و مروجان برند بیشتری را به‌عنوان تأثیرگذاران غیررسمی معرفی می‌کند.

۷ – صفحه فیس بوک خود را در همه جا تبلیغ کنید.

اگر هدف شما به دست آوردن فالوورهای بیشتر در صفحه کسب و کارتان است، باید در صورت امکان ترافیک را به صفحه خود هدایت کنید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • ۱ – افزونه فیس بوک را به وب سایت خود اضافه کنید.
  • ۲ – یک CTA را در خبرنامه ایمیل خود بگنجانید تا مشترکین خود را تشویق کنید که از صفحه فیس بوک شما بازدید کنند.
  • ۳ – پست های فیس بوک خود را هر زمان که مرتبط هستند در پست های وبلاگ خود جاسازی کنید.
  • ۴ – صفحه فیس بوک خود را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

۸ – در پست های خود از هشتگ استفاده کنید.

هشتگ ها یک ابزار قابل کشف عالی در فیس بوک هستند. می توانید از آنها برای کمک به بازار هدف خود برای یافتن پست شما و افزایش تعداد دنبال کنندگان خود استفاده کنید.مهم است که از ترکیبی از هشتگ های محبوب و خاص استفاده کنید تا مطمئن شوید که پست های شما بدون ناپدید شدن در دریایی از پست ها، به اندازه کافی دیده می شوند. مثالی از نحوه استفاده از هشتگ برای جذب فالوورهای بیشتر به عنوان مثال، PowerChord از ترکیبی از هشتگ های جغرافیایی خاص برای دسترسی به کاربران محلی فیس بوک و هشتگ های موضوعی خاص برای دستیابی به مخاطبان علاقه مند به موضوع استفاده کرد.

۹ – از ویدیوها برای بازاریابی استفاده کنید

بهترین راه برای جمع آوری لایک و و در نهایت افزایش فالوور فیس بوک استفاده از بازاریابی ویدیویی است. ثابت شده است که ویدیوها بیشترین میزان تعامل را در هر پلتفرم رسانه اجتماعی دارند و فیس بوک تفاوتی ندارد. محتوای ویدیویی احتمالاً در فیس بوک درگیر بسیار بالایی خواهد داشت و این به معنای بازدیدکنندگان بیشتری برای محتوای شما خواهد بود.

۱۰ – در کنار خود پیج وب سایت نیز داشته باشید

همانطور که میدانید امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار ها برای این بتوانند درآمد خود را افزایش بدهند در کنار خود سایتی نیز دارند شما نیز اگر قصد افزایش فالوور فیس بوک خود را دارید میتوانید از یک سایت در کنار پیج خود استفاده کنید به این صورت میتوانید اکانت خود را در سایت خود نیز تبلیغ کنید در نهایت کاربران بسیار زیادی نیز جذب پیجتان خواهند شد قطعا این روش میتواند یکی از بهترین روش های ممکن برای جذب فالوور واقعی باشد که اگر قصدتتان جذب فالوور است حتما این روش را امتحان کنید زیرا میتواند تاثیر به سزایی داشته باشد.

۱۱ – از دیگر شبکه های اجتماعی برای جذب فالوور استفاده کنید.

برنامه هایی همچنون اینستاگرام و تلگرام وجود دارد که کاربران زیادی هستند که از آن ها استفاده میکنند شما میتوانید با استفاده از این ۲ برنامه اکانت فیس بوک را تبلیغ کرده و کاربران را به سمت خود بکشانید البته به این نکته نیز توجه کافی داشت که باید ابتدا در اینستاگرام فالوور های زیادی داشته باشید تا از تبلیغ شما دیدن کنند و همچنین باید در تلگرام یک گروه یا یک کانال برای خود داشته تا بتوانید پستی مرتبط با اکانت فیس بوک خود منتشر کنید به این صورت میتوانید کاربران زیادی از این ۲ شبکه ی اجتماعی دریافت کنید.

نحوه نمایش یا مخفی کردن فالوورها در فیسبوک :

  1. به صفحه شخصی فیسبوک خود بروید و گزینه دوستان (Friends) در زیر نام خود را کلیک کنید.
  2. بر روی نماد خودکار در سمت راست کلیک کنید.
  3. گزینه ویرایش حریم خصوصی (Edit Privacy) در قسمت پاپ‌آپ را انتخاب کنید.
  4. با کلیک بر روی منوی کشویی سمت راست متن فالوورها در پنجره ظاهر شده می‌توانید نمای عمومی را برای همه در دسترس قرار دهید تا همه فالوورهای شما را ببینند و یا می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Me آنها را مخفی کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا