تازه های کسب و کارعمومی

چگونه با برق اب استخر را گرم کنیم؟

استخر یکی از مجموعه تفریحاتی است که امروزه بسیار از آن استفاده می شود. برای گرم کرن آب استخر از روش های زیادی استفاده می شود که گرم کردن با برق یکی از روش های متداول است. در این مبحث قصد داریم به بررسی مبحث چگونه با برق آب استخر را گرم کنیم؟ بپردازیم. بهتر است جهت کسب اطلاعات بیشتر در اینباره این مطلب را از دست ندهید.استخرها به دو صورت سرپوشیده و رو باز طراحی شده اند که نوع سرپوشیده آن در تمام فصول سال قابل استفاده بوده ولی نوع روباز آن معمولا در فصل های گرم مورد استفاده قرار می گیرد. گرمایش استخر از مواردی است که از اهمیت زیادی برخوردار بوده و باید به آن توجه کرد.

امروزه برای گرمایش آب استخر از روش های مختلفی استفاده می شود؛ یکی از آن ها گرم کردن با برق است. در پاسخ به این سوال که چگونه با برق آب استخر را گرم کنیم؟ باید ذکر شود از طریق استفاده از المنت می توان‌ آب استخر را فراهم کرد.

آشنایی با المنت استخری

برای گرم کردن آب استخر با برق از المنت استخری استفاده می شود. این المنت توسط برق کار کرده و دمای محیط را گرم می کند. این سیستم در حجم ها و ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. از این سیستم می توان برای گرم کردن هزار الی ۳۰ هزار لیتر آب استخر استفاده کرد. این المنت به صورت تک فاز، دو فاز و سه فاز طراحی و ساخته می شود. در صورتی که حجم استخر از ۳۰ هزار لیتر بیشتر شود؛ بایستی از یک المنت دیگر هم استفاده کرد. این سیستم اول جریان برق را دریافت کرده و سپس با تبدیل آن به جریان‌ گرمایی سبب گرم شدن آب استخر می شود. بازدهی این سیستم بالا بوده و توانایی بالایی در گرم‌ کردن حجم زیادی از آب دارد.

انواع المنت استخری

با توجه به مبحث چگونه با برق آب استخر را گرم کنیم؟ باید ذکر شود المنت استخری در دو نوع موجود است که عبارتند از:

المنت استخری تک فاز: برق مصرفی این محصول از نوع تک فاز بوده و حداکثر جریان برق مصرفی آن معادل ۳۲ است. برای گرم کردن ۲۰۰۰ لیتر آب می توان از این سیستم استفاده کرد. در صورتی که حجم آب استخر از ۱۰ هزار لیتر بیشتر باشد؛ نمی توان از این المنت استفاده کرد.المنت استخری سه فاز: این سیستم با برق سه فاز کار کرده و توانایی گرم کردن ۳۰ هزار لیتر حجم آب استخر را دارد. حداکثر توان مصرفی این محصول برابر با ۶۰۰۰ ولت می باشد.

نکات مثبت استخر سلمان اصفهان

  • کیفیت آب و تمیزی استخر
  • موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
  • کیفیت برخورد پرسنل
  • کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
  • نسبت قیمت به کیفیت مجموعه

How to heat the pool with electricity

مزایای گرم کردن آب استخر با برق

گرم کردن آب استخر با برق مزایایی دارد که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

قیمت المنت های مورد استفاده در این روش به لحاظ اقتصادی مناسب بوده و به صرفه تر است. نصب و راه اندازی این المنت ها آسان بوده و به متخصص نیازی ندارد. از دیگر مزایای این سیستم می توان به وزن و حجم کم و حمل و نقل آسان آن اشاره کرد. مصرف برق در این روش کم بوده و بازدهی آن بالا است. ناگفته نماند ایمنی این محصول بالا بوده و معمولا خطری ایجاد نمی کند. با استفاده از این سیستم می توان دمای مناسبی را برای آب استخر فراهم کرد.

اجزای المنت استخری

بهتر است بدانید المنت استخری از اجزای گوناگونی تشکیل شده که عبارتند از:

گرمکن: این بخش مهمترین قسمت المنت استخری بوده و در انتهای دستگاه قرار داده شده است.

آب بند: آب بندها در وسط لوله استخر قرار داشته و از سیم های برق حفاظت می کنند.

سیم پیچ های نیکل: بهتر است بدانید سیم پیچ ها درون المنت قرار دارند. جنس این سیم پیچ ها از نیکل بوده و با آن انرژی الکتریکی به گرمایی تبدیل می شود.

بوشن: بوشن از دیگر اجزای المنت استخری است که وظیفه گرم کردن را برعهده دارد.

کابل: برای هدایت و منتقل کردن جریان برق در المنت ها از کابل استفاده می شود.

کلگی پلاستیکی: لازم به ذکر است که از این قطعه برای موارد مختلف استفاده می کنند.

لوله اتصال: با این لوله از کابل و سیم محافظت و نگهداری می کنند.

استخر سوخته سرایی

مجموعه سوخته سرایی واقع درغرب تهران، جنت آباد، خیابان شاهین شمالی است. نامگذاری این مجموعه به پاس از پهلوان بزرگ رضا سوخته سرایی است که درزمان خود درچندین دوره از مسابقات پهلوانی، آسیایی و جهانی، با مدال های زرینش برای ایران افتخارآفرین بود. استخر سوخته سرایی با طول ۲۷ متر و بیشترین عمق ۵/۳ متر از جمله استخرهای بزرگ تهران است و تصفیه آب آن با سیستم های استاندارد جهانی انجام می شود. سوخته سرایی با داشتن پارکینگ اختصاصی با هزینه جزیی، اولین دغدغه ی شما را که یافتن جا پارک برای خودروی شخصی تان است، برطرف کرده است.

شما می توانید بعد از استفاده از رختکن و یک دوش آب گرم یا سرد دلپذیر وارد استخر شوید و از شنا کردن لذت ببرید. با سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد و درصورت دلخواه بهره مند شدن از یک ماساژ عالی و حرفه ای، خستگی و کوفتگی عضلات را برطرف کنید. از همه لذت بخش تر این که می توانید با تونل مه حس نشاط و سرزندگی را با تک تک سلول های بدنتان احساس کنید. کودکان شما می توانند در استخر مخصوص خود شنا را یاد بگیرند و با سرسره آبی استخر مشغول بازی شوند. استخر سوخته سرایی علاوه بر سانس های تفریحی، سانس های آموزشی هم برگزار می کند. بعلاوه در روزهای تابستان مدرسه شنا هم دایر کرده است.

این مجموعه یک استخر مجزا مخصوص آب درمانی و ورزش های هیدروتراپی دارد، استخری مناسب افراد سالمند که از مشکلات حرکتی رنج می برند، همین طور کسانی که عارضه هایی مثل کمردرد، زانو درد و … دارند، می توانند تحت نظر هیدروتراپ و مربی مجرب، ورزش های مخصوصشان را در این استخر انجام دهند. اما نکته ای که در مورد استخر آب درمانی سوخته سرایی باید به آن اشاره کرد این است که برای رسیدن به این استخر باید از پله استفاده کنید.

مجموعه تفریحی ورزشی و ابدرمانی الوند

استخر الوند قم در قلب شهر قم واقع شده است این مجموعه دارای پرسنل مجرب ،متخصص و آموزش دیده در زمینه های مختلف ورزش، سلامت مرتبط دیگر با آن میباشدامکانات منحصر به فرد این مجوعه سرشار از سلامت جسم و روح همچنین موجبات شادی شما را فراهم نموده تا لحظاتی خوش را برایتان مهیا سازد. در مجموعه آبی الوند امکانات آبی از جمله:استخر و سونای خشک و بخار،جکوزی سرد و گرم، ماساژ درمانی به صورت حرفه ای و کلیه خدمات اموزش شنا در تمام مقاطع سنی در دو سطح مقدماتی و پیشرفته به صورت تضمینی و همچنین آب درمانی برای بیماران ارتوپدی ورزش در آب و حرکت درمانی در این مجموعه ارائه می‌گردد.ساعات تماس از ۸ صبح لغایت ۲۳ هر روز میباشد در روز های تعطیل هم آماده ارائه خدمات برای همشهریان نیز هستیم

دکمه بازگشت به بالا