چه کسی باید برای محدودکردن اینترنت محاکمه شود؟

تکلیف دولت به تامین واکسن کرونا، مستند به قانون اساسی

به دنبال انتشار خبر احضار وزیر ارتباطات و حاشیه ها به دلیل اختلاف ، دلیل احضار این بود که وزیر جوان دلایل احضار خود را به موضوع انتقال و عدم فیلتراسیون پیوند داد. و غیره. این مسئله و در دفاع از عملکرد جوانترین وزیر کابینه در زمان شکرگذاری ، وی عنوان را فاش کرد.“اگر قرار است کسی را احضار کنید ، باید مرا احضار کنید.”

مسئله اصلی که به نظر می رسد در سخنان رئیس جمهور مهم باشد بحث پهنای باند و تقویت از طریق دسترسی آنلاین و آنلاین افراد است.

رئیس دولت شرایط ناامنی و جو در مراکز آموزشی ، مغازه ها و غیره را به خاطر آورد ، که به دلیل شیوع ویروس کرونا تا حدی بسته شد ، چه اتفاقی افتاد؟ در طی آن مردم مجبور می شوند در خانه های خود بمانند. این فضای سایبری سرگرمی را برای افراد فراهم می کند …

صرف نظر از اینکه توجه آنها به مسائل آموزش و سرگرمی افراد از طریق اینترنت قابل ستایش است ، اما آنچه را می توان محافظت کرد و به عنوان دلیل اصلی و دلیل اصلی استفاده در نظر گرفت. اینترنت قانون دسترسی آزاد به اطلاعات است .

برابر با 4 بحرین ، 88 عنوان حقوقی قانون انتشار و دسترسی رایگان به اطلاعات بند اول این قانون را با ذکر عبارت “داده” اجرا کنید ، این مسئله نشان دهنده یک مشکل ساده است که طبق مفاد این قانون ارتباط مستقیم با اینترنت و اینترنت دارد.

در حقیقت ، یکی از وظایف و مسئولیت های نیروهای حاکم پس از تصویب آیین نامه ، ارائه دلایل منطقی و معقول برای اجرای قانون است ، به این معنا که رئیس و نهاد جمعی مشمول قانون مورد س questionال قرار گیرند. و شهروندان بستر مناسبی برای خود بدن ندارند.

بند “D” مقاله ذکر شده در تعریف م institutionسسه عمومی به بخشی از مقررات مصوب اشاره دارد که م thatسسات و سازمانهای مرتبط با دولت به معنای عام کلمه است ، از جمله عناصر و م componentsلفه های آن ، که در مجموعه قوانین جمهوری اسلامی گنجانده شده است. ایران. .

قانون اساسی ایران این ایالت را شامل کلیه ارکان حاکمیت از بالا به پایین می داند که با عبارت تحت عنوان دولت به معنای عام مطابقت دارد.

چنین رویکردی شامل دامنه و حاکمیت قانون مورد بحث است. همه نهادهای حاکمیتی در رابطه با نهادهای حاکمیتی از قاعده قانون استثنایی ندارند. و تنها موارد استثنایی که در فصل 4 ایجاد شده است ، به صورت رازداری ، حریم خصوصی ، موارد امنیتی دولت است. و غیره. همه موارد استثنا در مورد حریم خصوصی افراد و اطلاعات طبقه بندی شده اعمال می شود.بنابراین ، طبق قانون ، همه دستگاه های دولتی موظفند ابزارها و راه حل های مناسب برای مردم برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود ارائه دهند ، زیرا ماده 2 این قانون به صراحت می گوید: “هر شهروند ایرانی حق داشتن اطلاعات عمومی را دارد. استفاده یا انتشار اطلاعات عمومی توسط قوانین و مقررات قابل اجرا اداره می شود.

موارد قابل توجه موارد مجاز در فصل 6 این قانون در مورد مسئولیت مدنی و کیفری است که در آن مقررات ماده 22 در بند چهارم رفتار مربوط به این قانون جرم مهمترین رفتارها شامل جلوگیری از دسترسی به اطلاعات و عدم رعایت مقررات این قانون در مورد محدودیت های زمانی هر دوی این عناوین برای درک نقش مهم قانون تبلیغات رایگان و دسترسی به اطلاعات کافی هستند.

علاوه بر مفاد این قانون ، که می گوید قانون اجرایی آن ، که از سال 1993 لازم الاجرا شد ، ماده 11 وظایف نیروهای حاکم را برای ایجاد یک تریبون مناسب برای آگاهی شهروندان از فعالیت های دولت تعیین کرده است.

ماده 1 قانون تعریف نمونه هایی از داده های پیام ارجاع شده توسط عنوان عمومی اطلاعات با توجه به انواع صوتی ، تصاویر ، تصاویر ، فیلم ها ، اعداد ، نقشه ها یا ترکیبات این اسناد ذخیره شده یا برای روشن کردن موارد مطرح شده توسط رئیس دولت در مورد یادآوری و یادآوری استانداردهای حقوقی ، لازم است بگوییم که روحانی هیچ مقاله ، مقاله یا نظری در هیچ کتاب قانونی برای پیگرد قانونی افراد برای اجرای قانون یا ایجاد زمینه ای برای اجرای قانون نداشته است. در عوض ، کسانی که مانع اجرای قانون می شوند یا مانع اجرای آن هستند باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

شروط اساسی اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات ، داشتن اندازه اینترنت معقول یا به عبارت دیگر ، گسترش پهنای باند است که وظیفه وزارت ارتباطات و وزرای کابینه جوان است.

* وکیل

دکمه بازگشت به بالا