اجتماعی

چه می‌شد اگر زنان، دنیا را رهبری می‌کردند؟

اکونومیست در نگاهی به 8 مارس به روز جهانی زن نوشت: “دختر بودن یک موقعیت خاص است.” اما سخت تر است. دختران در غرب شیطان و غیرمعمول هستند. با نگاهی دوباره ، این مجله این سال را مطرح می کند ، “اگر زنان دنیا را رهبری می کنند ، چه می شود؟” آمارها نشان می دهد که 6.3٪ از رهبران جهان زن هستند.

آلبرت کوچویی ، گوینده باسابقه رادیو که روزانه اخبار مهم جهان را پوشش می دهد ، اخبار جهان و عناوین رسانه ها را مرور می کند.

به گزارش سلام آنلاین ، امروز (7 مارس) از اخبار جهان به شرح زیر است:

وال استریت ژورنال می نویسد: جو بایدن از سنا برای تصویب بودجه تسلیت مرکز کرونا تشکر کرد. یک تریلیون و نهصد میلیون دلار. چنین اعتباری می تواند زمینه ساز محبوبیت آن باشد.

گاردین می نویسد: مگان ، عروس شاهزاده خانم انگلیس در گفتگو با ماهواره گفت که خانواده سلطنتی از هم جدا شده اند. امروز ، ملکه با ولیعهد و دیگر عروسها بر تخت نشسته و همبستگی خود را اعلام می کند. ملکه چارلز ، کاملا ، ویلیام و کیت برای کمک به کارمندان بهداشت در یک برنامه تلویزیونی همکاری کرده اند. اما مگی ، عروس ملکه و شوهرش دیگر اعتقادی نداشت.

ده ها هزار نفر شب گذشته برای اعتراض به خیابان های میانمار آمدند ، با وجود حمله نظامی ، روزنامه فرانسوی لوموند همچنان به میانمار نگاه می کند.

روزنامه انگلیسی تایمز گزارش داد که انگلیس در حال بازگشایی مدارس است. چند ماه پس از مواجهه با کلاس در دنیای اینترنت.

“اکونومیست” همچنین نوشت: “روپر مادوک ، غول رسانه ای جهان در حدود 90 سالگی ، در حال آماده سازی برای تحویل رسانه ها و خانواده اش به جنگ است. البته مردوك گفت كه كاملا تسلیم نخواهد شد. رهبر جوان رهبر حزب کارگر انگلستان. او می گوید 20 سال از فروپاشی حزب برای کار خواهد آمد. او فکر می کند آینده انگلیس به حزب او بستگی دارد.

این اقتصاددان با نگاه به روز جهانی زن در غرب نوشت: “دختر بودن یک موقعیت خاص است.” اما سخت تر است. دختران در غرب شیطان و غیرمعمول هستند.

از دیدگاه دیگر ، این مجله این سال را مطرح می کند ، “اگر زنان دنیا را رهبری می کنند ، چه می شود؟” آمارها نشان می دهد که 6.3٪ از رهبران جهان زن هستند. الن جانسون سیرلیف ، رئیس جمهور پیشین لیبریا ، اولین رهبر زن آفریقا ، می گوید که نسبت ها باید تغییر کنند. پوشش دیگری مورد نیاز است.

* از حاشیه صفحه اطلاعات:

فایننشال تایمز نوشت: “پس از رکود بزرگ غرب در دهه های گذشته و زمانی که جامعه دچار افسردگی و اضطراب شد ، اکنون سلامت جهانی به فکر مردم است.” زندگی پس از کرونا. تصور می شود که زمان بحران اقتصادی ، افسردگی و اضطراب باشد. ایالات متحده بیش از 1 تریلیون دلار برای سرگرمی هزینه خواهد کرد. اما روانشناسان اجتماعی می گویند ابتدا باید به سلامت اجتماعی توجه شود. جهان پس از کرونا تغییر خواهد کرد و علاوه بر بودجه و اعتبار ، اجرای یک پروژه روانشناختی نیز ضروری است. این برای جامعه ای خسته است که به نظر می رسد از حالت شدید مارتین برگشته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا