عمومی

چند طرح درمانی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال در سیرجان افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین قاسم جان بابایی صبح یکشنبه از بخشهای مختلف از جمله بخش بیمارستان امام رضا (ع) و شهید غرضی از سیرجان دیدار کرد و پس از آن مراسم رسمی به دلیل صعود به بند برگزار نشد. آه تو سفید شما 200 میلیارد ردیف اتاق کرونا برای کمک های خیرخواهانه و ظرفیت علوم پزشکی 18 بخش بیمارستان کلیک آه تو سفید شما کودکان با ظرفیت 13 تختخوابی و 130 میلیارد روپیه از دانشگاه پزشکی دانشگاه سیرجان با گواهینامه شیمی درمانی و ظرفیت شیمیایی 8 تخته و 20 میلیارد روپیه از مرکز پزشکی سیرجان دریافت کرده اند افتتاح ، مورد استفاده قرار گرفته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جان بابایی در حاشیه این مراسم تحلیف گفت: “امروز به دلیل شهادت امام حسن عسکری است (ع) و شرایط کرونا ، من نمی خواهم افتتاح رسمی داشته باشم ، اما این قطعات فعالیت خود را آغاز کرده اند ، و من پیشنهاد می کنم که به دلیل وضعیت ناگوار کرونا ، مراسم افتتاحیه یا شروع اجرای پروژه انجام شود همان راه و بدون ازدحام را صعود کنید.

“متأسفانه ، وضعیت وخیم کرمان ، سیرجان و رفسنجان باعث حضور من در استان شده است و آنچه در مراحل اولیه مهم است اعدام خود افراد است که می تواند شیوع این بیماری

معاون وزیر بهداشت گفت: 140 بیمار عروقی باید با ظرفیت 300 هزار نفر به بیمارستان شهر سیرجان منتقل شوند که این یک بحران و وضعیت نامناسب است. برای آن بسیاری از افراد ویروس دارند و در حال شیوع در جامعه است و وضعیت را بدتر می کند ، بنابراین برای جلوگیری از چرخه بیماری ، این افراد باید به نوعی شناسایی و جدا شوند. این امکان وجود دارد و دیگران باید از کل قانون پیروی کنند. العمل یای بهداشت را رعایت کنید و در صورت لزوم 16 ساعت را در مرکز پزشکی بگذارید زیرا برای این منظور در نظر گرفته شده است.

جان بابایی تأکید کرد که باید از تشریفات و اجتماعات دور باشد همی ها در خانه و پوشیدن نقاب و رعایت فاصله و نظم اجتماعی العمل یای در غیر این صورت سلامتی می تواند عادی شود درست است مشکلات درمانی و یادگیری کافی خواهد بود.

رئیس دانشگاه پزشکی دانشگاه سیرجان همچنین گفت که در حال حاضر کمبود وجود دارد. ی نه ، ما مسئولیت داریم اما دستور را دنبال می کنیم العمل ها این یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که مردم باید به آن کمک کنند.

رشیدی گفت: “اکنون ظرفیت تکمیل شده است و در صورت وخیم شدن شرایط این کار را خواهیم کرد.” قرارداد تجهیز و رسیدن به ظرفیت این مراکز. امیدواریم با همکاری مردم به این مرحله نرسیم و در حال حاضر کمبود دارو نداریم.

حسن نصرالله پور معاون خرید و تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی سیرجان گفت: آه تو سفید شما کرونا وارد 200 میلیارد دلار به موسسات خیریه ، کالج های پزشکی با 18 تخت بیمارستان کمک می کند کلیک آه تو سفید شما کودکان با ظرفیت 13 تختخوابی و 130 میلیارد روپیه از دانشگاه پزشکی دانشگاه سیرجان با گواهینامه شیمی درمانی و ظرفیت شیمیایی 8 تخته و 20 میلیارد روپیه از مرکز پزشکی سیرجان دریافت کرده اند افتتاح ، مورد استفاده قرار گرفته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا