عمومی

چند توصیه به وزیر راه و شهرسازی آینده

مهمترین توصیه این است که سعی کنید دو مسکن و جاده را مانند گذشته از هم جدا کنید ، بله ، هر دو مهندسی راه و مهندسی عمران (عمران) هستند ، اما در عمل و برنامه ریزی بسیار متفاوت است. وحدت دو وزارتخانه اقدامی بی پروا بود که اتفاق افتاد ، اما اکنون باید اصلاح شود و انشاالله. برای تغییر و جدا کردن آنها از یکدیگر ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

2. یک برنامه 4 ساله تنظیم کنید و فقط آن را دنبال کنید. گسترش منطقی آن به 4 سال کار خوبی خواهد بود و نتیجه ای می دهد که در پایان 6 سال قابل مشاهده است! متأسفانه در دولت های گذشته وزیر راه و شهرسازی برنامه و نقشه راه کلی نداشت؟ و به همین دلیل ، اگر امروز ارزیابی می شد انجام شود ، عملی نیست!

2. در این برنامه مراقب باشید و سیاست مشخصی را در زمینه کاری خود اجرا کنید. بدون این سیاست قوی و مستقل ، نمی توان به نتایج میان مدت و بلند مدت دست یافت ، که این کار وزارتخانه های مربوطه است ، به عنوان مثال ، در زمینه فعالیت های وزارتخانه 10 تا 20 سال بعد. و غیره. می خواهیم کجا باشیم؟

2- من می خواهم کاهش آلودگی هوا ، تلفات جاده ای ، مسائل بودجه و غیره را توصیه کنم تا بتوانم ظرف 3 سال آینده ظرفیت جایگزینی و نوسازی نیروی حمل و نقل جاده ها را دوباره تولید کنم. تعمیر و به فکر تعمیر و نگهداری باشید و دیگر هیچ!

2. من توصیه می کنم که در مورد برنامه 7 ساله و سپس برنامه 7 ساله به حمل و نقل ریلی توجه کنید ، فرصتی برای گسترش آن در این شکل وجود ندارد ، اما دروازه وزارت بخشی از جاده وزارت شما خواهد بود بخش. این به شما کمک خواهد کرد. مراقب باشید و توجه کنید! آیا در مدت سه سال آیا خط ریلی را به کشوری ارسال خواهید کرد که دارای جاده ها و جاده های پایدار باشد؟ سیاست های محلی یکسان نیست ، حتی در بدترین حالت ، راه آهن موجود برای حمل و نقل و حمل بار استفاده می شود که درآمد قابل توجهی برای کشور و سهولت سفر برای مردم فراهم می کند.!؟

2. با توجه به مسکن و توسعه شهری ، از بازی های فعلی دور باشید و از شرکت های کوچک و کودکان با پروژه های کوچک حمایت کنید ، اما کنترل کامل ، آنها می خواهند بودجه کم ، هنوز مافیایی ندارند ، ایجاد شغل و توانایی جسمی. آیا مهندسی کشور است! فقط در تولید خانه های ارزان قیمت ، اقدام به دور از هرگونه سیاست امکان پذیر است و آسان است ، فقط باید بپرسید!

2. در امور اراضی ، ما بسیاری از قوانین و برنامه ها را داریم که به هیچ وجه به آنها نیازی نداریم ، فقط به عنوان یک برنامه تخصصی برای بازنگری در دو سال عمل می کنیم و فعلاً برای بهبود ، بررسی و لغو وارد بحث های محلی نمی شویم تا حد امکان؟

2- در مورد مهندسی سیستم ، یک تیم تشکیل دهید تا این سیستم غیرسیستم به سیستم تبدیل شود! تقسیم مهندسان تحت کنترل آن یک نعمت وصف ناپذیر است که متأسفانه دولت و کشور و هیچ نهاد دیگری در این زمینه قدردانی نمی کند و اتلاف وقت است!

2- در مورد تسویه حساب ، حتماً فقط در قسمت اول این یادداشت بررسی ، اصلاح و ادامه می دهید؟

2. برای نگاهی عمیق به برنامه شهر ، با در نظر گرفتن ناتوانی مالی موجود در کشور ، ضروری به نظر نمی رسد ، بنابراین برای وضعیت فعلی ، فقط آنچه در عمل است ، باید با دقت و کنترل بهتر اجرا شود. کافی است. همین الان.

گرفتن- در مورد خطرات کشور به روشنی بیاموزید و برای آنها ، عدم توسعه مرتبط برنامه ریزی کنید. تاریخ؟

در پایان ، از آنجا که هم راه ها ، هم توسعه شهری و هم مسکونی با سرمایه زیادی اداره می شد ، بسیاری از مردم بدون دلیل در اطراف وزارتخانه پرسه می زدند ، از شر همه آنها خلاص می شدند و ابزار کمیسیون را در اختیار آنها قرار می دادند. این اجتماعات فقط مانع دیگری است! در پایان کار ، می توانید تعادل مثبتی از خود و کارهای انجام شده را نشان دهید!

همانطور که در ابتدای سال گفتم ، کارهای زیادی در این زمینه ، آموزش ، تحقیق ، تحقیق و عمل به من اجازه می دهد تا در این زمینه مدرس شوم ، انشاالله در مورد داشتن برنامه های نوشتاری در وزارتخانه های بزرگ از جمله به عنوان جاده و مسکن ، جایی که امروزه بسیاری از مهندسان کشور من دانش آموزان سی ساله من هستند.

من به شما قول می دهم این موارد را برای اقدامات خود برنامه ریزی کنید ، شک نکنید که این یک خدمت طولانی مدت خواهد بود به امید خدا.

استاد نمونه کشور در مهندسی سازه ، زلزله شناسی و مدیریت بحران و بنیانگذار مقاومت و مدیریت بحران در ایران.

دکمه بازگشت به بالا