تازه های کسب و کارعمومی

چسب توری پنجره دوجداره از کجا بخریم؟

برای چسباندن توری به پنجره از چسب های مختلفی استفاده می شود. به این ترتیب به بررسی بهترین محصولات در این زمینه می پردازیم.

رشته توری

یکی از محصولاتی که به تازگی وارد بازار شده است چسب توری است. این محصول با اشکال مایع مشکلی ندارد. یعنی به دستان شما نمی چسبد و قاب پنجره دوجداره را لکه نمی کند. سطح مقاومت این محصول نیز کاملا قابل قبول است. نکته جالب این است که می توانید مش را هر زمان که بخواهید جدا کنید، بشویید و دوباره وصل کنید. یعنی هیچ مشکل و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

این محصول دو رو طراحی شده است. یک طرف آن را به چهارچوب پنجره می بندند و طرف دیگر را که پرز دارد داخل آن قرار می گیرد و پشه بند به آن وصل می شود. این محصول برای توری های ساخته شده از مواد سبک تر و ظریف تر مناسب است. ممکن است برای رشته های پلاستیکی انتخاب خوبی نباشد.

ابتدا باید محل مورد نظر را پارک کرده و از گرد و غبار خشک کنید. روکش نوار مخصوص را برداشته و با فشار کافی در محل مورد نظر قرار دهید. پس از آن، مش را کمی بزرگتر از پنجره کنید و به آرامی آن را با ناخن فشار دهید.

نوک را چسب بزنید

چسب برای بند پلاستیکی

اگر می خواهید از چسب مناسب برای تمامی مدل های توری استفاده کنید، چسب چند منظوره رازی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این محصول به صورت لوله ای و با وزن 110 گرم عرضه می شود. این محصول برای چسباندن شیشه، سرامیک، آلومینیوم، فولاد و پلاستیک سخت استفاده می شود و انتخابی عالی محسوب می شود. نسبت به قیمتش خوب میشه

نوار دو طرفه یک انتخاب عالی برای چسباندن صفحه های پنجره است. یکی از پیشنهادات ما برای شما چسب دوبل شفاف غفاری است. البته این محصول در نسخه های مات و رنگی نیز موجود است. اما اگر می خواهید ظاهر خلقت را زیبا نگه دارید، مدل شفاف بهترین است.

این محصول برای صنایع چوب، فلز، پلاستیک، شیشه، کاشی، سرامیک و چینی کاربرد دارد. وزن آن 15 گرم و کیفیت آن عالی است. برای استفاده از آن، باید به همان میزان از هر محصول ترکیب کنید. یکی از اجزای چسب از یک رزین و جزء دیگر یک کاتالیزور کانال است. این محصول به صورت مایع و بسیار شفاف عرضه شده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. از طرفی مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت دارد. توجه داشته باشید که ده دقیقه بعد از اجرا باید منتظر بمانید تا اثربخشی را ببینید.

روش توری چسبناک

چسب توری برای محیط های مرطوب

اگر فکر می کنید نیاز به چسب با استحکام فوق العاده بالا دارید، باید چسب آهن رازی تهیه کنید. این محصول در تیوب های 50 و 100 سی سی موجود می باشد. البته استفاده از این محصول تنها برای توری نیست، بلکه برای چرم، کفپوش، فرش، چوب و ام دی اف و همچنین سنگ، سرامیک و شیشه نیز کاربرد دارد. مهمترین کاربرد چسباندن محصول با آهن است. یکی از ویژگی های جالب این محصول سرعت اجرای بالای آن است.

از این محصول برای بسته بندی و سیم کشی برق در ساختمان سازی نیز استفاده می شود. مقاومت این ماده در برابر حرارت، آب، اسیدها و بازهای قوی بسیار بالاست. بنابراین می توان از آن در محیط آبی تمیز و زیبا استفاده کرد. حواستان باشد که مدل های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد و باید اولی را خریداری کنید.

درزگیرها برای توری مناسب هستند.

چسب های برند آکفیکس با ساختار کاملا سیلیکونی را نیز می توان از انواع آب بندی به شمار آورد. اگر پنجره های شما بسیار قدیمی و پوسیده هستند و قصد نصب صفحه نمایش بر روی این پنجره را دارید، قطعا به چسبی با خاصیت آب بندی نیاز خواهید داشت. از این محصول برای وسایل گرمایشی، دودکش، پمپ خودرو و اجاق گاز نیز استفاده می شود. مقاومت بالای آن یکی از بهترین روش ها محسوب می شود.

به طور کلی این محصول دارای پایداری دما و نور بالا می باشد. از طرفی می تواند تا 300 درجه سانتیگراد را پوشش دهد. بنابراین، برای بسیاری از وظایف استفاده می شود. البته برای کار با این محصول به یک ضمیمه استوانه ای نیاز دارید. این دستگاه بستن را بسیار آسان می کند.

برن جی مکس هم توانسته به ترکیب جالبی از چسباندن توری روی پنجره فکر کند. بله، محصول شفاف است. این مخلوطی از استات و پلی سیلیکون اکسان است. خاصیت ارتجاعی بالایی دارد. در واقع مقاومت آن در برابر گرد و غبار بسیار بالاست. به عنوان کاشی و برای آب بندی شیشه و پرکردن فضاهای بدون در و پنجره استفاده می شود و در فهرست معماری گنجانده شده است.

کمتر خرج کن!

اگر قصد دارید توری منزل خود را با هزینه کم تعویض کنید، می توانید از چسب پی وی سی رازی استفاده کنید. این محصول 100 میلی لیتر بوده و حجم قابل قبولی دارد. این محصول معمولاً برای لوله کشی استفاده می شود، اما برای اتصال توری به قاب پنجره نیز گزینه ای ارزشمند و موثر محسوب می شود.

البته در مقابل گرمای بیش از حد نباید از این محصول انتظار زیادی داشت. اما در کل انتخاب خوب و راضی کننده ای است و هزینه کمی برای شما خواهد داشت.

توری را چسب بزنید

راهنمای هوشمند

اگر قصد دارید تور خود را برای مدت طولانی به قاب پنجره متصل کنید، باید قوانینی را رعایت کنید. به عنوان مثال، مطمئن شوید که قاب از هرگونه گرد و غبار پاک باشد. وجود زنگ زدگی یا پوسیدگی قطعا مشکل ساز خواهد شد. جنس توری بسیار مهم است. تورهای پلاستیکی در مقایسه با تورهای برزنتی ظریف و نرم شرایط متفاوتی دارند. از طرفی لازم است قاب پنجره شما خیس یا چرب نباشد.

قاب پنجره های مرطوب باعث مشکلات زیادی می شود. نکته ای که خیلی ها به آن توجه نمی کنند سایز توری است. توری نباید خیلی کشیده باشد. هنگام اندازه گیری ابعاد توری مورد نیازتان بهتر است تمامی شرایط را رعایت کنید. فراموش نکنید که هر یک از محصولاتی که خریداری می کنید اورجینال هستند.

کیفیت بالای محصولات باعث افزایش طول عمر آنها می شود. در نهایت دیرتر خراب می شود و رطوبت و گرما کمی روی محصول تاثیر می گذارد. امروزه بهتر است از مواد مرغوب به جای مواد بی کیفیت استفاده شود. قیمت ارزان محصول ممکن است در ابتدا خوب به نظر برسد، اما در نهایت کیفیت کار را بسیار پایین می آورد.

در ارزیابی ویژه، تمامی محصولات مناسب برای آهن نیز برای دوام گریل پنجره قابل قبول تشخیص داده شده است. به این ترتیب دستان شما هنگام خرید بسیار باز است و می توانید انتخاب خوبی داشته باشید. همیشه مبدأ محتوا را یک پارامتر مهم در خرید خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: وب سایت پنجره آفتاب

دکمه بازگشت به بالا