تازه های کسب و کارعمومی

چرا کارتریج اپسون شناسایی نمی‌شود؟

چگونه مشکل شناخته نشدن کارتریج توسط پرینتر را حل کنیم

شناخته نشدن کارتریج توسط پرینتر

چاپگر شما جوهر یا کارتریج تونر را تشخیص نمی دهد؟ این مسئله چیزی است که ما می بینیم مشتریان ما هر از چند گاهی آن را تجربه می کنند.
چاپگری که جوهر یا کارتریج تونر جدید را تشخیص نمی دهد ، یکی از رایج ترین مسائلی است که صاحبان هنگام تعویض ، صرف نظر از نوع مارک چاپگر با آن روبرو می شوند. هنگامی که کارتریج ها را تعویض می کنید ، این امر بیشتر روی چاپگر شما تأثیر می گذارد و ممکن است به دنبال راهی برای رفع این مشکل باشید. در زیر ما توضیح می دهیم که چرا این اتفاق می افتد و چگونه چاپگر خود را تعمیر کنید.

کارتریج طرح چیست؟

یک کارتریج طرح یک کارتریج جوهر است که توسط تولید کننده اصلی چاپگر شما تولید نشده است ، اما دقیقاً مانند یک محصول مارک دار عمل می کند.

خطای چاپگر

ممکن است مواردی پیش آید که پس از نصب جوهر یا کارتریج تونر جدید در چاپگر ، پیامی مانند این در چاپگر خود مشاهده کنید:
چاپگر شما می گوید “تونر سازگار نیست.”
چاپگر شما می گوید “کارتریج چاپگر شناسایی نشده است” ، یا چاپگر شما نمی تواند جوهر را تشخیص دهد.
سطح کم یا خالی جوهر و تونر در رایانه شما نمایش داده می شود.
چاپگر HP با نمایش “HP Cartridges locked” یا “Cartridge Protection enabled” روبرو می شود.
پیامی روی چاپگر شما هشدار می دهد که “کارتریج نصب نشده است” (یا کلماتی به همین منظور).
چراغ های هشدار دهنده چشمک زن روی چاپگر شما نمایش داده می شود.
در اینجا رایج ترین دلایلی که باعث می شود چاپگر شما کارتریج را تشخیص ندهد ، آورده شده است:

تنظیم مجدد حافظه داخلی مورد نیاز است:

چاپگر شما باید هنگام نصب کارتریج جدید و تنظیم مجدد حافظه داخلی آن ، به طور خودکار تشخیص دهد که سطح جوهر و تونر کامل نمایش داده می شود. با این حال ، گاهی اوقات چاپگر این کار را به درستی انجام نمی دهد و معتقد است که کارتریج قدیمی یا کارتریج خالی ، در حال حاضر به جای آن درج شده است.

نوارهای محافظ برداشته نشده اند:

اگر در هنگام بیرون آوردن کارتریج از روکش های محافظ یا نوارهای پلاستیکی که به کارتریج جدید متصل شده اند ، آن را جدا نکرده اید ، چاپگر قادر به ثبت کارتریج جوهر افشان جدید نخواهد بود و این امر مشکلاتی را ایجاد می کند. قبل از نصب مجدد کارتریج ، کارتریج را از چاپگر خود خارج کرده و مطمئن شوید که همه نوارها ، زبانه ها یا روکش های پلاستیکی برداشته شده اند.

کثیف بودن چیپست کارتریج یا سنسور چاپگر

کارتریج جوهر یا تونر جدید دارای تعدادی کنتاکت فلزی است که به سنسور فلزی مشابه چاپگر متصل شده و به آنها امکان برقراری ارتباط می دهد. آلودگی یا آسیب به سنسور داخل چاپگر می تواند از اتصال جلوگیری کرده و چاپگر را از خواندن اطلاعات روی تراشه باز دارد.

HP Cartridge Protection فعال است

در حالی که به روزرسانی سیستم عامل اغلب ضروری است ، اما اگر چاپگر HP دارید ، ممکن است به روزرسانی برای این مورد نصب شود ، بنابراین از کارکرد این کارتریج ها در چاپگرهای دیگر جلوگیری می کند. محافظت از کارتریج همچنین ممکن است عملکرد دستگاههای سازگار را در دستگاه شما به طور کلی متوقف کند. این را می توان خاموش کرد.

در این بخش میخواهیم با کارتریج hp آشنا بشیم اما قبل از صحبت درمورد کارتریج hp میخواهیم بدانیم که کارتریج چیست و چه کارایی دارد .

کارتریج به صورت کلی قطعه ای است که محل ذخیره یا نگهداری چیزی باشد کارتریج پرینتر محل ذخیره ماده ای است که با قرار گرفتن روی کاغذ باعث پایدار شدن محتوی متنی یا گرافیکی روی کاغذ یا مقوا میشود. کارتریج پرینتر وظیفه تامین رنگ پرینتر را بر عهده دارد و منبع رنگ پرینتر میباشد و مخزن قرار گرفتن تونر و جوهر می باشد.

کارتریج hp هم مانند همه ی کارتریج های دیگر مخزن تونر و جوهر می باشد. کار تریج ها انواع مختلفی دارند که شامل کارتریج لیزری و کارتریج جوهر افشان می باشد کارتریج اچ پی هم از نوع لیزری موجود هست هم کارتریج جوهر افشان موجود می باشد.

پرینتر هایhp یکی از پر استفاده ترین پرینتر ها می باشد وبه همین دلیل استفاده از کارتریج hp زیاد میباشد و به علاوه کارتریج اچ پی انواع خیلی متنوعی دارد.

طول عمر کارتریج چگون؟ اگر محل نگهداری تونر، خیلی سرد و یا خیلی گرم و مرطوب نباشد مدت زیادی عمر می کند. در نتیجه کارتریج تونری یا لیزری تاریخ انقضا ندارند ومی‌توانید با گذشت  مدت طولانی بدون تغییر کیفیت، باز هم از آن استفاده کنید.

در کارتریج های جوهری بعد از مدتی، اسفنج جوهر داخل آن شروع به خشک شدن می‌کند. شاید پس از مدتی هم نتوانید از آن استفاده کنید ما ممکن است نتایج خوبی برای چاپ به دست نیاوریم.

کارتریج hp اورجینال

کارتریج hp اورجینال مناسب با پرینرهایhp  ساخته شده است تا عکس و متن های چاپ شده را به خواناترین حالت به نمایش گذارند.

منبع تامین رنگ در پرینترها سازگار با نوع پرینتر، باید باشد ، عملکرد کارتریج  لیزری با  کارتریج های جوهرافشان متفاوت    می باشد. موارد مصرفی کارتریج های جوهرافشان به شکل مایع است و در حالی که مواد مصرفی کارتریج های لیرزی به شکل پودری است.

و طول عمر کارتریج های لیزری خیلی بیشتر از کارتریج های جوهرافشان است و کارتریج لیزری قابل شارژ می باشد ولی نوع جوهری آن بهتراست که شارژ نشود. کارتریج  hp اورجینال بازدهی بیشتری دارد و هزینه های چاپ کمتری نسبت به محصولات تقلبی hp  دارد.

بیشتر مشتری ها  به دلیل اینکه از تفاوت تونر اصلی و تقلبی کارتریج اچ پی آگاه نیستند خیلی راحت گول میخورند و جنسی که به صورت  غیر قانونی فروش می رود  را خریداری میکنند.

کارتریج اورجینال اچ پی تونر لیزری هم گفته می‌شود اقلام مصرفی پرینترهای لیزری می باشد و اینکه  این کارتریج ها حاوی پودر تونر هستند. کارتریج hp نسبت به رقیب ای خود دربازار یک کارتریج بهتر و با عملکرد بهت می باشد .

کارتریج اچ پی طرح اصل

کارتریج اچ پی طرح اصل ، کارتریجی می باشد که توسط شرکت های دیگر غیر از شرکت اچ پی ساخته شده است .

کارتریج اچ پی طرح اصل  برای استفاده در پرینتر تولید شده است و دقیقا به اندازه کارتریج اصل قابل اعتماد و پر کاربرد می باشد. قیمت کارتریج اچ پی طرح اصل خیلی مناسب می باشد و جایگزین خیلی خوبی  به جای کارتریج hp اصل است .

خیلی ها از خرید کارتریج hp طرح اصلبا وجود اینکه قیمت مناسبی دارد و کارایی خوبی هم دارد احتیاط میکنند زیرا می ترسند که کارتریج غیر اصل به چاپگر آنها آسیب برساند و نتایج کمتری داشته باشد.

افرادی که می خواهند کارتریج اچ پی طرح اصل به جای کارتریج hp اصل خریداری کنند باید از مرکز فروش کارتریج Hp معتبر خرید کنند. افرادی که میخواهند کارتریج اچ پی طرح اصل خریداری کنند باید توجه داشته باشند که نسخه تقلبی آن را خریداری نکنند.

با آگاهی ازبرخی نشانه ها میتوانید اصل بودن محصول را تشخیص دهدید که شامل:

  • برچسب های امنیتی کارتریج ها hp  را برسی کنید.
  • به بسته بندی محصول خود دقت کنید و با دقت آن را بررسی کنید.
  • سطح کیفی چاپ کارتریج  و کارکرد آن را با دقت چک کنید.
  • از نرم افزار احراز هویت اچ پی راهنمایی دریافت کنید.
  • و در نهایت به قیمت های ارزان و غیر واقعی خرید کارتریج و فروش شک کنید و از نظر قیمت اطمینان حاصل کنید.

کارتریج سازگار برای چاپگر شما خیلی مهم است و اگر مناسب با دستگاه شما نباشد به پرینتر شما آسیب می رساند.

علاوه  برکارتریج اچ پی طرح اصل کارتریج hp شارژی داخلی هم داریم که در مصارف بالا از کارتریج قابل شارژ استفاده میشود. تشخیص کارتریج اورجینال اچ پی اصل از تقلبی آن این است که بیشتر محتویات تونرهای اورجینال اچ پی ، در تونرهای تقلبی و یا آنهایی که دوباره پُر میشوند وجود ندارند.

برای پر کردن کارتریج hp شارژی داخلی از جوهر INKTEC استفاده میشود. کاتریج hp شارژی داخلی در صورتی که شارژ خالی کند  مجدد پر میشود و در نتیجه باعث کاهش هزینه های کاربر می شود.

یکی از نکات مهم درمورد پرینترهای اچ پی این است که این پرینتر ها خیلی حساس هستند و در صورت امکان برای جلوگیری آسیب دیدن از کارتریج فابریک استفاده کنید.

فروش کارتریج اچ پی اصل

فروش کارتریج اچ پی اصل با قیمت های مختلف و در جاهای متفاوت  به فروش می رسد یکی از بهترین شرکت های فروش کارتریج hp اصل شرکت می باشد.

این شرکت بیست سال سابقه فروش دارد علاوه بر فروش کارتریج اچ پی اصل  در زمینه فروش و تامین ملزومات اداری فعالیت می کند .

فروش کارتریج اچ پی اصل  لیزری و کارتریج hp جوهر افشان توسط شرکت با قیمت مناسب انجام میشود و خرید پرینتر که یک فروشگاه اینترنتی پرینتر است یک خرید کارتریج کانن کاملا به صرفه است.

خبر بهتر اینکه شرکت علاوه بر فروش حضوری کارتریج hp فروش اینترنتی کارتریج و ملزومات اداری وشرکتی را دارد. قیمت کارتریج اچ پی ، اندازه کارتریج و تعداد صفحه هایی که از کارتریج دریافت می کنید در مدل های چاپگر خیلی متفاوت می باشد.

یکی از مهمترین نکته ها  که قبل از فروش کارتریج در پرینترهای hp و سایر پرینتر ها  کیفیت مواد اولیه استفاده شده است.

هر چه قدر کیفیت  مواد اولیه  بالاتر باشد کارتریج با کیفیت تری خواهید بود و در نهایت پرینت پر رنگ تر و بهتری است و در نهایت مشتری ها را بهتر جذ میکند و فروش کارتریج اچ پی موفقتر خواهد بود .

کارتریج اصل

کارتریج اصل به وسیله کارخانه سازنده پرینتر یا دستگاه کپی تولید اصلی وارد بازار می‌شوند. از خوبی های کارتریج اصلی ،‌ علاوه بر کیفیت زیادی که در ساخت ساخت و چاپ دارد ، می شود  به ظرفیت بیشتر آن چاپ نیز اشاره کرد.

از بهترین پودرها درکارتریج های لیزری اصل استفاده می‌کنند و ریسک خراب شدن  آن‌ها نزدیک به صفردرصد می باشد اما هزینه آن‌ها نیز بسیار بالا می‌باشد.

سری کامل کارتریج اچ پی اصل دارای کیفیت بسیار بالای شرکت سازنده است.

5 بخش کارتریج HP

در این پنج بخش به صورت مختصر و مفید درمورد کارتریج hp صحبت کردیم در بخش اول درمورد تعریف کارتریج و کارتریج hp بحث کردیم که خلاصه آن به شرح زیر می باشد.

کارتریج به صورت کلی قطعه ای است که محل ذخیره یا نگهداری چیزی باشد کارتریج پرینتر محل ذخیره ماده ای است که با قرار گرفتن روی کاغذ باعث پایدار شدن محتوی متنی یا گرافیکی روی کاغذ یا مقوا میشود.

1- کارتریج hp هم مانند همه ی کارتریج های دیگر مخزن تونر و جوهر می باشد. کار تریج ها انواع مختلفی دارند که شامل کارتریج لیزری و کارتریج جوهر افشان می باشد کارتریج اچ پی هم از نوع لیزری موجود هست هم کارتریج جوهر افشان موجود می باشد.

2- کارتریجhp  اورجینال مناسب با پرینرهایhp  ساخته شده است تا عکس و متن های چاپ شده را به خواناترین حالت به نمایش گذارند. منبع تامین رنگ در پرینترها سازگار با نوع پرینتر، باید باشد ، عملکرد کارتریج  لیزری با  کارتریج های جوهرافشان متفاوت می باشد.

3– در قسمت سوم درمورد کارتیج طرح اصل و تشخیص اصل آن بحث کردییم که قسمتی از آن به شرح زیر می باشد .

با آگاهی ازبرخی نشانه ها میتوانید اصل بودن محصول را تشخیص دهدید که شامل:

برچسب های امنیتی کارتریج ها hp  را برسی کنید.

به بسته بندی محصول خود دقت کنید و با دقت آن را بررسی کنید.

سطح کیفی چاپ کارتریج  و کارکرد آن را با دقت چک کنید.

از نرم افزار احراز هویت اچ پی راهنمایی دریافت کنید.

و در نهایت به قیمت های ارزان و غیر واقعی خرید و فروش شک کنید و از نظر قیمت اطمینان حاصل کنید. کارتریج سازگار برای چاپگر شما خیلی مهم است و اگر مناسب با دستگاه شما نباشد به پرینتر شما آسیب می رساند.

در قسمت چهام مختصری درمورد فروش کارتریج و خلاصه این قسمت:

یکی از مهمترین نکته ها  که قبل از فروش کارتریج در پرینترهای hp و سایر پرینتر ها  کیفیت مواد اولیه استفاده شده است.

هر چه قدر کیفیت  مواد اولیه  بالاتر باشد کارتریج با کیفیت تری خواهید بود و در نهایت پرینت پر رنگ تر و بهتری است و در نهایت مشتری ها را بهتر جذب میکند و فروش کارتریج اچ پی موفقتر خواهد بود .

هنگام خرید پرینتر یک کارتریج با نام Starter روی دستگاه بصورت پیشفرض نصب است که تعداد کمتری پرینت نسبت کارتریج های اصلی به کاربر تحویل می‌دهد. هنگام اتمام شارژ کارتریج، یا باید کارتریج جدید خریداری کرد و یا آنرا شارژ کرد. که البته کیفیت چاپ کارتریج جدید بهتر بوده و ما آنرا پیشنهاد می‌کنیم.

کارتریج پرینترها همانند خود دستگاه پرینتر دو نوع هستند. لیزری یا تونر که برای دستگاه های پرینتر و کپی لیزری استفاده می شوند و دیگری جوهر افشان که برای دستگاه های پرینتر جوهر افشان مصرف دارند.

در ساده ترین حالت می توان تفاوت این دو نوع را بدین صورت توضیح داد که نوع تونر از پودر تونر برای چاپ استفاده می کند. به این صورت که پودر را با توجه به اشکال متن و تصویر با دقت تمام روی کاغذ ذوب می کند. نوع جوهر افشان اما بصورت مایع بوده و اشکال متن و عکس شما را بصورت قطرات مایع بسیار ریز روی کاغذ شما می پاشد. دستگاه کپی نیز همانند پرینتر لیزری عمل می کند با این تفاوت که مقدار پودر تونر آن بیشتر است.

در این بخش می توانید قیمت انواع کارتریج آنرا مشاهده کرده و سفارش دهید. می توانید دسته بندی خود را بر اساس نیاز انتخاب کنید. از منوی سایت در قسمت مواد مصرفی، نوع کارتریج خود را انتخاب کنید.

باید توجه داشت آوند پرینتر برای رفع نیاز تمام مشتریان، نماینده فروش کارتریج اصلی (اورجینال و فابریک) می باشد و همچنین نماینده فروش کارتریج ایرانی نیز است. اگر شارژ کارتریج شما تمام شده و نیاز به سرویس و شارژ دوباره آن دارید به بخش شارژ کارتریج ما مراجعه فرمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا