تازه های کسب و کارعمومی

چرا مایکت ناسازگار است

آیا می‌خواهید برنامه‌ای را روی تلفن Android خود از طریق دانلود مایکت جدید نصب کنید؟ می‌توانید اطلاعات برنامه را در فروشگاه Google Play باز کنید، اما دکمه Install ناپدید می‌شود. و سپس با خطای “دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست” مواجه می شوم. این شبیه به مشکل نصب نشده برنامه در اندروید نیست، اما نشان می دهد که تلفن شما با برنامه سازگار نیست.

5 روش برتر برای تعمیر دستگاهی که از این نسخه پشتیبانی نمی کند

قبل از پرداختن به عیب یابی، اجازه دهید در مورد سازگاری نسخه در اندروید و اینکه چرا برخی از توسعه دهندگان ممکن است پیشنهادات خود را به برخی از مدل ها و فقط آخرین نسخه اندروید محدود کنند، صحبت کنیم.

چرا مشکل سازگاری در اندروید رخ می دهد؟

با پیاده سازی آخرین API های اندروید، توسعه دهندگان می توانند برنامه خود را تنها به چند دستگاه جدید محدود کنند. این برای اطمینان از عملکرد صحیح برنامه در بسیاری از دستگاه ها است. علاوه بر این، در دنیای اندروید هزاران دستگاه با اندازه ها، وضوح صفحه نمایش و پردازنده های مختلف وجود دارد. برای دستیابی به بهترین تجربه کاربری، یک توسعه دهنده ممکن است برنامه خود را در هر دستگاهی ارائه ندهد. به عنوان مثال، می‌توانید از نظر فنی برنامه‌های Android را به Android TV اضافه کنید، اما بیشتر برنامه‌ها برای رابط تلویزیون بهینه‌سازی نشده‌اند. مشکلاتی در مقیاس صفحه نمایش و عملکرد وجود خواهد داشت.

اگر بخواهید برنامه هایی را نصب کنید که در منطقه شما در دسترس نیستند، ممکن است با همین مشکل روبرو شوید. به عنوان مثال، سرویس‌های پخش جریانی مانند ESPN+، Hulu، YouTube TV و غیره فقط در چند منطقه در دسترس هستند.

رفع نصب نشدن و ناسازگاری اپلیکیشن ها در گوشی اندروید با 5 روش.

1. به روز رسانی سیستم عامل اندروید

این اولین کاری است که باید هنگام مواجه شدن با خطای «دستگاه شما با این نسخه سازگار نیست» در اندروید انجام دهید. گوگل توسعه دهندگان را تشویق می کند تا نسخه های جدیدتر اندروید را با آخرین API ها هدف قرار دهند. سازندگان گوشی های گوگل و اندروید اغلب به روز رسانی های سیستم را برای افزودن ویژگی های جدید و رفع اشکالات منتشر می کنند. اگرچه به‌روزرسانی اندروید (مانند اندروید 13) شیک به نظر نمی‌رسد، اما همچنان باید آن را نصب کنید تا دستگاه خود را با برنامه‌ها و سرویس‌های جدید سازگار کنید.

مرحله 1: صفحه اصلی اندروید خود را به سمت بالا بکشید و منوی کشوی برنامه را باز کنید.

مرحله 2: منوی تنظیمات (منوی با نماد چرخ دنده) را راه اندازی کنید.

مرحله 3: به سیستم بروید.

مرحله 4: System Updates را انتخاب کنید و آخرین آپدیت اندروید را روی گوشی خود نصب کنید.

پس از دانلود و نصب آخرین آپدیت، به پلی استور بروید و دوباره دانلود برنامه اندروید را انجام دهید.
.

2. پول نقد فروشگاه گوگل پلی شکسته است

فروشگاه Google Play حافظه پنهان را جمع‌آوری می‌کند تا ورودی‌های جستجوی شما را ذخیره کند و به سرعت صفحاتی را که اغلب بازدید می‌کنید باز کند. وقتی فروشگاه Google Play داده‌های حافظه پنهان را جمع‌آوری می‌کند، ممکن است در بارگیری برنامه‌ها با مشکل مواجه شوید و حتی ممکن است خطاهای سازگاری ایجاد کنید. برای پاک کردن کش پلی استور در اندروید مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: از صفحه اصلی به بالا بکشید و منوی کشوی برنامه را باز کنید.

مرحله 2: نماد فروشگاه Google Play را از لیست پیدا کنید و آن را به مدت طولانی فشار دهید.

مرحله 3: دکمه \”i\” را برای باز کردن منوی اطلاعات برنامه انتخاب کنید.

مرحله 4: منوی حافظه و کش را باز کنید.

مرحله 5: پاک کردن کش را انتخاب کنید.

فروشگاه Google Play می تواند در ابتدا کند باشد زیرا برنامه همه چیز را از ابتدا بارگیری می کند. به منوی اطلاعات برنامه بروید و ببینید آیا دکمه نصب ظاهر می شود یا خیر.

دکمه بازگشت به بالا