چرا بیرو از چشم پرسپولیسی‌ها افتاد/ محبوبیت از دست رفته!

چرا بیرو از چشم پرسپولیسی‌ها افتاد/ محبوبیت از دست رفته!

ماجرای بیرانوند و پرسپولیس تمام شد اما این بار برخلاف پارسال که بیرو شب ها می خوابد و صبح ها از استقلال 100 میلیارد طلب می کند، هواداران زیادی دست می دهند و پاهای خود را شروع می کنند. کشمکش و فشار روی باشگاه چرا بیرو آنجاست بیرون نمی رود و چند ماه بعد زن خندان جلوی دوربین عادل فردوسی پور می نشیند و راست یا دروغ می گوید که کل خواستگاری است. نمایش هماهنگی برای تحت فشار قرار دادن باشگاه برای تمدید قرارداد.

چند ماه بعد یک شب دوباره بیرون خوابید و بیدار شد! پیشنهاد 60 میلیاردی تراکتور، پیشنهادی نزدیک به واقعیت.

بعد از یک ویدیوی جنجالی اتفاق عجیبی افتاد

بیرو یک ویدیوی 12-13 دقیقه ای از ضربه زدن یک نفر به کفش هایش و لگد زدن به میخ منتشر کرد. به گزارش سلام آنلاین، وکیل بیرانوند پس از انتشار فیلم خود با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و خواستار حل موضوع مهمانی دوستانه ای شد که بیرانوند را در پرسپولیس ماندگار می کرد! حتي در اين گفت و گو پيشنهاد شده است كه ديدار درويش و بيرانوند برگزار شود تا هر دو طرف رو در رو صحبت كنند و مشكلات خود را حل كنند!

متاسفم برای دومین بار در دو هفته!

این دومین بار است که خبر پشیمانی و تمایل بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس منتشر می شود و هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این پست چه خواهد کرد. البته خبرگزاری سلام آنلاین نیز با انتشار اطلاعاتی مشابه احتمال انتشار این خبر را فراتر از میل بیرانوند برای پرسپولیس دانست. شاید پرسپولیسی ها بخواهند با دادن این اطلاعات به رسانه ها و یا تحریک تمایل بیرانوند برای عقد قرارداد جدید با تیم جدیدش برای شکایت از او در کمیته وضع موجود نظرسنجی کنند، حال سوال اینجاست که آیا تیم ملی چیست؟ برنامه دروازه بان تیم برای، آیا آینده ای وجود دارد؟ اگر او و وکلایش معتقدند که نتیجه گیری قانونی و درست است، چرا تیم جدید بیرانوند را معرفی نمی کنند؟ این در حالی است که هواداران زیادی به دلیل فسخ قرارداد و تکرار ماجرای سال گذشته از بیرانوند گلایه دارند و دوست دارند دروازه بانی دیگری که به تیم اضافه شده و دیگر به این گروه بازگردد. بنابراین بازگشت او کاملا مردود است. باید دید سمت دقیق سرمربی پرسپولیس به این موضوع مربوط می شود و در نهایت تکلیف بیرانوند در روزهای آینده چیست. بازگشت به پرسپولیس یا عکس گرفتن با ژاکت تراکتور یا گروهی دیگر؟

چه شد که بیرو از چشم هواداران افتاد؟

هیچ تعارفی نداریم، علیرضا بیرانوند قبل از پایان جنجالی محبوب بسیاری از هواداران پرسپولیس بود، به طوری که وقتی خبر فسخ قراردادش به بیرون درز کرد، یکی از هواداران سکته کرد و زندگی را باخت که اگر توپ را نمی خواست نتوانست پرسپولیس را تکان دهد، اما کنسلی به موقع نبود، مشکلی ایجاد کرد که بیش از 90 درصد هواداران به سادگی گفتند: “سلامت باش!”

بزرگترین اشتباه زندگی

این ممکن است به یک دلیل باشد: یکی به خاطر کفش‌ها و دیگری به خاطر ترس از پرسپولیس. این ادعا به پایان می رسد اگر غیرقانونی بودن این بازیکن صحت داشته باشد، سرنوشت عجیبی برای او رقم خواهد خورد، آنچه مشخص است حتی اگر سرمربی پرسپولیس دروازه بان را بخواهد، هواداران زیر بار بازگشت او نمی روند، بلکه تا امروز. اخبار و اطلاعاتی که از باشگاه شنیده می شود حاکی از غیرقانونی بودن فسخ قرارداد است و در صورت محکومیت قانون بیرانوند روز سختی در انتظار بیرانوند خواهد بود که در چند روز آینده (30 تیرماه) ممکن است با محرومیت 4 تا 6 ماهه مواجه شود. این اتفاق سه دلیل دارد: پرسپولیس می‌ماند، اجازه نمی‌دهد با تیم دیگری قرارداد ببندد و از همه مهم‌تر اینکه بیشتر بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را از دست بدهد و بعید است تا این پیراهن را از رقبای قدرتمندی چون سید حسینی حسینی و پیام نظام پس بگیرد.

هزینه این ضرر چقدر است؟

می گویند کل دعوای بیرانوند و پرسپولیس به خاطر نداشتن پاداش است که حدود سیصد میلیون تومان برای پاداش 12 میلیونی می آیند و تمام سابقه و حقوق و مزایا و اعتبار و البته اخراج از خدمات او را به دنبال دارد. که به او اجازه نمی دهد در هیچ نهاد دولتی کار کند. محبوب و حتی نشستن در این صندلی گروهی بعد از آویزان کردن دستکش، آیا قیمت کمتری دارد؟

شاید او به فراموشی هواداران متکی است و می گوید؛ دو سال دیگر بر دوش او خواهم بود… اما این بار بعید است و شانه های هواداران جایی برای بازیکنانی ندارد که 30 سال پیش، دوست داشتنی و بارها دل شکسته رفته اند. مالک باشگاه هم مثل همه بازیکنان پاداشش را واریز کرد اما برای همه به جز بیرانوند به حسابش واریز شد…

251 251

دکمه بازگشت به بالا