عمومی

پیشنهادی به سردار رادان – سلام آنلاین

من هم مثل بقیه سردار احمدرضا رادان فرمانده جدید فرجا را از آن گفتگوی معروف با فرزاد حسنی شناختم که منجر به توقیف ویدیوی فرزاد حسنی و قطع موقت برنامه شد.آن تلویزیون.

ناگفته نماند که بزرگترین چالش سردار اشتری فرمانده سابق فراجا در دوران تصدی نیروی انتظامی، ماجرای مرحوم مهسا امینی بود. این حادثه باعث یک رویداد نسبتا طولانی و اعتراضات در کشور شد.

مواردی که با عذرخواهی نیروی انتظامی قابل حل است. محمدباقر قالیباف، فرمانده سابق نیروی انتظامی چند روز پیش در یکی از برنامه های تلویزیونی گفت: «به دوستانم در مورد نیروی انتظامی گفتم که این اتفاق برای آن زن در کلانتری افتاده است. عذرخواهی اشکالی ندارد.»

من فکر می کنم سردار اشتری از وجود مشاوران و همکاران با تجربه و صاحب نظر در حوزه علوم ارتباطات استفاده نمی کند و یا در بهترین حالت اگر چنین افرادی در مجموعه او حضور داشته باشند نمی توانند نقش خود را ایفا کنند. درست.

اما اکنون سردار رادان که تا دو سه روز پیش رئیس مرکز مطالعات راهبردی فرجا بود، به یکی از حساس ترین نیروهای نظامی کشور تبدیل شده است که عمدتاً نظامی است.در شهر و از نگاه مردم.

به عنوان فردی که به علم ارتباطات علاقه مند هستم و خود را در این راه اولین می دانم، به سردار رادان در اولین قدم هایش پیشنهاد تشکیل تیمی متفکر با اساتید مجرب و صاحب نظر در حوزه ارتباطات را می دهم. دوره هایی با سلایق و ایده های مختلط – و از آنها درخواست کمک برای مدیریت افکار عمومی – منظورم بخش مربوط به نیروی انتظامی است.

از اساتید و صاحب نظران برجسته در زمینه ارتباطات بخواهید نحوه صحبت با مردم، راه های برخورد با مشکلات و اشتباهات را بررسی کنند.

البته ایده من ایجاد یک تیم متفاوت و کلیشه ای در این زمینه نیست که احتمالا مساوی با جلسات خودسرانه و اتلاف وقت است.

پیشنهاد من پیشنهاد سخت و دشواری نیست. دعوت از بسیاری از اساتید و صاحب نظران و صاحب نظران علوم ارتباطات و دریافت و بیان دیدگاه های آنان در جهت ارتقای عملکرد نیروی انتظامی کشور.

متأسفانه بسیاری از مسئولان کشور ارتباط را محدود به روابط عمومی اداره خود می دانند. نمی دانند اگر علم ارتباطات را به درستی در نهادهای خود به کار گیرند، به خصوص در این سال هایی که قدرت با رسانه هاست و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، چقدر مشکلاتشان حل می شود.

آقای رادان!، افسر! این پیشنهاد ساده اما مهم و کاربردی را از یک دانش آموز دلسوز بگیرید!

دکمه بازگشت به بالا