اقتصادی

پیش‌بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی

در لایحه بودجه 1403 در بخشی از بودجه عمرانی، سه میلیارد و 301 میلیون تومان وام برای سازمان هواپیمایی کشوری پیش بینی شده است.

به گزارش سلام آنلاین، جدول قسمت دوم لایحه بودجه سال 1403 شامل بخش درآمدهای کلان و انتقال دارایی های سرمایه ای طرح تملک دارایی های سرمایه ای و شرکت های دولتی و بانک ها روز یکشنبه منتشر شد.

برای سال 1403 بودجه کشور 6347 میلیارد تن برآورد شد که از این میزان بودجه عمرانی (تحصیل دارایی ها) 400 هزار میلیارد تن برآورد شد. در پرتفوی اعتباری طرح خرید دارایی سرمایه ای مجریان قبوض اعتباری سه میلیارد و 301 میلیون تنی برای سازمان هواپیمایی کشوری پیش بینی شده است که بخشی از آن در زیر آمده است.

برای تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات و ماشین آلات ذکر شده در بودجه 1403، نگهداری و تعمیرات هواپیمای فالکون و خرید 400 قطعه تجهیزات اداری و فنی معادل 2300 میلیون تومان پیش بینی شده است.

یک میلیون اونس برای خرید دو هواپیمای آزمایشی استاندارد برآورد شده است.

برای تامین کمک فنی و اعتبار حمل و نقل هوایی به منظور افزایش ظرفیت ناوگان 4 هزار و 345 صندلی مسافر هوایی، یک میلیون تومان با بودجه 1403 تامین شد.

برای الحاق و تکمیل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

انتهای پیام/

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا