ورزشی

پیروزی استقلال مقابل ماشین سازی در نیمه نخست

دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی در نیمه اول با دو گل شاگردان مجیدی به پایان رسید.

به گزارش سلام آنلاین ، از هفته هجدهم لیگ برتر ایران ، ماشین سازی در ساعت 4 بعد از ظهر در ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیان دیزل سابق) میزبان استقلال است که نیمه اول را با دو گل بیشتر به پایان برد. استقلال را ترجیح دهید.

وحید نعمتی (گل به خودی) در دقیقه 19 و ارسلان مطهری در دقیقه 42 برای استقلال گلزنی کردند.

فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال از داور اشکان خورشیدی کارت زرد دریافت می کند.

وضعیت حساس

در دقیقه 17 سعید حسین پور تازه وارد ماشین سازی به جناح چپ پنالتی استقلال نفوذ کرد و پس از تسکین مهدی قائدی ، ضربه او را مظاهری از زاویه بسته و در برگشت مهار کرد ، ضربه ماشین سازی در چارچوب نبود.

گل ها: در دقیقه 19 و هنگامی که مهدی قائدی از کرنر اخراج شد ، وحید نعمتی مدافع ماشین سازی به اشتباه دروازه ماشین سازی را باز کرد و استقلال را جای داد.

در دقیقه 29 پاس عمقی بابک مرادی توسط دروازه بان که ماشین را درست قبل از اینکه به وضعیت خطرناکی برای قائدی تبدیل شود ، از دست داد.

در دقیقه 38 حبیب گردانی از فاصله 30 متری پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت اما ضربه محکم او با دخالت مازاهی به کرنر رفت که تاثیری بر نماینده تابی نداشت.

گل ها: ارسلان مطهری در دقیقه 42 برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد. حمله تیز استقلال با ارسال عمقی از بابک مرادی همراه شد که توپ به مهدی قائدی رسید و او با پاس گسترده ای ارسلان مطهری را در تور خالی قرار داد و بازیکن اضافه کرد توپ نیز وارد دروازه شد.

در دقیقه 44 ماشین سازی موقعیت خطرناکی را در محوطه جریمه استقلال بدست آورد ، جایی که حسینی پور ماشین سازی سرنگون شد و سپس وحید نعمتی با یک شوت کم به سمت مظاهری شلیک کرد که وی قابلیت اطمینان را اشغال کرد. توپ در این صحنه بازیکنان و مربیان ماشین سازی خطای پنالتی را باور دارند.

نیمه اول با برتری 2 بر صفر استقلال به پایان رسید.

ترکیب مستقل: رشید مظاهری ، محمد حسین مرادمند ، سیاوش یزدانی ، محمد نادری ، وریا غفوری ، مسعود ریگی ، آرش رضاوند ، فرشید اسماعیلی ، بابک مرادی ، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

اجزای ماشین آلات: محمدامین رضایی ، وحید نعمتی ، مهدی رستمی ، سیروس صادقیان ، ایمان باصفا ، بهمن سالاری ، محمدامین اسدی ، منصور باقری ، سعید حسین پور ، حبیب گردانی ، سید محمد ابوترابی (رضا آذری 40).

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا