اجتماعی

پشت پرده ویدیوی جنجالی سیلی یک جوان به روحانی/ دستگیری ۶ نفر

رئیس پلیس شهرداری پنوم پن با اشاره به ویدئویی که از درگیری بین یک جوان و یک روحانی پخش شد ، کلیپی جعلی منتشر و توزیع کننده و مجری را دستگیر کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، سرهنگ جلیل مقوفائی در مورد ویدئوی منتشر شده توسط کشیشی که در اینترنت سیلی خورده بود به خبرنگاران گفت: “حدود ساعت 6 عصر جمعه پنج پسر کشته شدند. این جوان 22 تا 23 ساله در حال آماده شدن برای منطقه پاسداران است. در جاده 6 بوستان. “آنها ویدئویی از یکی از این پسران تهیه کردند که به شخصی که لباس روحانی را پوشیده بود بی احترامی می کند و به او سیلی می زند.

وی با بیان اینکه این ویدئو به سرعت در اینترنت پخش شد ، افزود: ماموران پلیس با دریافت مجوز دادگاه صبح امروز افراد درگیر در انتشار و کلیپ ویدئویی را دوباره شناسایی کردند چهار نفر دستگیر شدند. کلیپ ویدیویی آنلاین دستگیر و به کلانتری پاسداران ارسال شد

شواهد گفت که پس از دستگیری ، برای مقامات مشخص شد که این ویدیو جعلی است و افراد حاضر در آن نقشی دارند. بازی قدیمی در کلیپ.

ترن که پدر یک پسر و داماد است گفت: “تحقیقات بیشتر نشان داده است که آنها از این ویدئو برای ماجراجویی و آخرین مرحله فیلمبرداری کرده اند.” هر دو نفر نیز دستگیر شدند. ساعت 6 عصر امروز ، پلیس در پرند دستگیر و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مقامات تحویل داده شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا