عمومی

پسروی دریای خزر فرایند جذب سرمایه گذار را مختل کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین عبدالجلال ایری، شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران، «تدابیری برای تسریع در توسعه سواحل گلستان انجام شده است، اما رکود دریای خزر از اثربخشی این اقدامات می کاهد».

نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در شورای اسلامی افزود: به عنوان مثال مجوز پروژه بندر سبز کاسپین در صفا ایشان گمیشان گرفته شده است اما سرمایه گذاران تمایلی به مشارکت در این طرح مدرن ندارند. نه زیرا تصرف خزر یک محاسبات اجرایی است.و مالی با آنها مواجه است اما و اگر.

گسترش بندرترکمن به آق قلا و بندرگز به کردکوی، زهکشی گمیشان، آبرسانی به بندرگز، بهسازی جاده های بندرگز به بندرترکمن و بندرگز به گمیشان، خط نمک زدایی دریای خزر، محل میگو. طرح تکثیر بازارچه مرزی حسنقلی گامیشان، طرح گردشگری جزیره آشوراده، بندر گمیشان، بندر صیادی خواجه نفس از جمله طرح هایی است که با نگاه ویژه دولت در غرب گلستان برای جبران بخش مزمن اجرا می شود. پشت منطقه.

ایری ادامه داد: اولین گمرک کشور در بندرترکمن مستقر است و به لطف راه اندازی اولین سکوی واردات و صادرات بندرترکمن دارای امکاناتی همچون مخازن سوخت، سیلو و فعالیت راه آهن سراسری است. آینده روشنی را می توان برای این شهر ترسیم کرد.

نماینده مردم غرب گلستان در شورای اسلامی با بیان اینکه اراده دولت برای اجرا و پایان دادن به عملیات لایروبی خلیج گرگان یک رویداد تاریخی در منطقه محسوب می شود که تاثیر بسزایی در این منطقه خواهد داشت، افزود: این امر به اکولوژیکی منطقه تبدیل شده است. احیای سواحل گرگان و توسعه گردشگری از جمله کارهایی در دست اقدام خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا