عمومی

پرسپولیس و استقلال هنوز حذف نشدند!

به گزارش رسانه های محلی

حمید سجادی روز گذشته در جلسه هیئت دولت به برخی حاضران درباره حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان توضیح داد.
وی تاکید کرد: اراده خداوند لغو نمی شود. ما هنوز امیدواریم. تقریباً شش روز مانده به تجدیدنظرخواهی، ما به عنوان اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا یک مهلت سه ماهه از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده ایم. این مهلت هنوز به پایان نرسیده است و باشگاه تمام تلاش خود را می کند تا کارهای باقی مانده از سال 2016 را تکمیل کند.
وزیر ورزش و جوانان درباره دلایل صدور حکم علیه بازیکن کی بی گفت: شروع به تکمیل مدارک کرده است. گل گهر هم هست که به خاطر 8 روز تاخیر مورد انتقاد قرار گرفته است. پرسپولیس و استقلال تا پایان دی ماه برای تکمیل مدارک آماده هستند. زمانی که مهلت 5 روزه از طرف یک شرکت به ما رسید که یک بحث حرفه ای را دنبال می کرد. حساب ما اصلا AFC نیست.
وی با اشاره به سرکوب سایر کشورها گفت: تمام باشگاه های چینی حذف شده اند. “تمام باشگاه های استرالیا حذف شده اند. عربستان 10 پیشنهاد دارد که 3 تای آنها رد شده است.”
سجادی افزود: بلاتکلیفی ما این است که چرا مهلتی که در ایران به باشگاه داده شده بود نادیده گرفته شد و این غافلگیری بلافاصله برای هواداران ما رخ داد.
وی در پایان گفت: مالکیت مشترک نیز لغو شده است.
تیم های پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان به دلیل عدم مجوز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور در لیگ قهرمانان 2022 محروم شدند.

دکمه بازگشت به بالا