بین الملل

پرسپولیس در یک بازی بزرگ برنده شد/ سیستم فاسد عامل محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا است

در گفتگو با آنا

بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال گفت: پرسپولیس یک بازی بزرگ را برد تا یک بار دیگر این تفاوت را نشان دهد که این تیم به ویژگی ماندن در قهرمانی و حریفان رسیده است.

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار تیم ورزشی آنا در خصوص برتری سپاهان، استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران مقابل صنعت نفت آبادان، ذوب آهن و مس رفسنجان گفت: بعد از بازی فیفادی، هر فوتبالدوستی ایرانی در حال تماشای بازی است. لیگ برتر و بدون شک همه نگاه ها به این است که کدام تیم قهرمان خواهد شد. برای سپاهان طبیعی بود که صنعت نفت را شکست دهد که اصفهان در صدر جدول قرار گرفت و با تیم پانزدهم قهرمان شد، تمام تلاش خود را بکنید تا امتیاز بگیرید. البته هدف این تیم جای سوال دارد و حتی اگر کارشناسان هدف را شکست خورده بدانند، نتیجه تغییر نخواهد کرد.

** پرسپولیس تا هفته گذشته رقیب باقی مانده است

وی افزود: پرسپولیس یک بازی بزرگ را برد تا تفاوت تیمی که به ویژگی های ماندن در قهرمانی رسیده با حریفانش را نشان دهد. مس رفسنجان تیم خوبی است و در این فصل تاثیرگذار بوده است، اما برای متوقف کردن تیمی مثل پرسپولیس در هفته گذشته کافی نبوده و یحیی گل محمدی با اینکه هر دو مدافع را در اختیار ندارد حتی او. پورعلیگنجی و حنانوف اما مقابل تیم کوچکتر یک گل زدند و پیروز شدند تا نشان دهند پرسپولیس می تواند تا هفته گذشته مدعی باقی بماند.

استقلال عقب نشینی نمی کند.

پیشکسوت سرخپوشان خاطرنشان کرد: استقلال حق اشتباه ندارد و یکی از سخت ترین دیدارهای خود را برده است. مهدی تارتار دقیقا بلد است مقابل تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال چگونه بازی کند و به راحتی باج نمی دهد اما بازی های بهتری از استقلال دیده ایم و این تیم پیروز شده است. استقلال نشان داده که عقب نشینی نمی کند و تا پایان فصل برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می کند. البته این تیم بازی سخت تری نسبت به سپاهان و پرسپولیس دارد اما تیمی که می خواهد قهرمان شود باید نتیجه بازی سختی هم بگیرد.

** مدیرعامل قراردادی را که تضمین کننده پرداخت نباشد امضا نمی کند

داداش زاده گفت: استقلال به محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا نزدیک بود و چرا پرونده آندره آ استراماچونی به موقع بسته نشد، بنابراین استقلال به محرومیت از لیگ آسیا نزدیک بود. تقصیر سیستم غلط و فاسد است که به دلال اجازه می دهد در عقد قرارداد به عنوان تسهیل کننده عمل کند. در آن زمان مدیرعامل باشگاه مواظب باشد قراردادی را امضا نکند که تضمینی برای پرداخت نیست. اعضای هیئت مدیره نباید چنین قراردادهایی را امضا کنند. متأسفانه، به دلیل شکننده بودن سمت مدیر عامل، او از چنین اقداماتی برای ماندن بیشتر استفاده می کند. در همین لحظه دود ماجرا به چشمان فتح الله زاده رسید.

** پول زیاد به محرومیت فوتبال تبدیل شده است

وی افزود: بعد از عقد مدیرعامل با استراماچونی، مدیران دیگری به استقلال آمدند اما هیچ کدام به فکر حل مشکل نبودند و حالا کار بیخ تمام شده، نوبت مدیریت است، فتح الله زاده و همه او را عامل می دانند. در حالی که در زمان مدیران عامل قبلی برای بسته شدن پرونده به پول کمتری نیاز بود اما هیچکدام کاری نکردند که استقلال یک قدم از رد صلاحیت دور بماند. نباید وزیر ورزش را مقصر دانست چرا که او وظیفه دارد به همه فدراسیون های ورزشی رسیدگی کند. پول زیاد تبدیل به حشره ای برای فوتبال شده و فساد زیادی به همراه دارد. استقلال بیش از 100 میلیارد به استراماچونی بدهکار است و پس از سقوط از لیگ قهرمانان آسیا، سقوط و سقوط جرمی است که می تواند قلب استقلال را چنگ بزند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا