عمومی

پرداخت یارانه ۴۵۰ هزارتومان در دولت جدید

به گزارش شبکه رسانه های خبری.

محسن رضایی میرغید ، نامزد انتخابات 19 ژوئن 1400 ، در مصاحبه خبری اختصاصی با شبکه دو سیما افزود: “در برنامه ما این یارانه از پس انداز و خدمات و محصولات گرفته شده است. این ثروتمندان را به 40 نفر داده است. میلیون نفر.
وی گفت: کل یارانه پنهان کشور در سال 1399 بالغ بر 38 میلیارد دلار بود که مبلغ کلانی بود ، اما به طور ناعادلانه توزیع شد و 6 میلیارد دلار آن به ثروتمندان توزیع شد.

وی در گفتگو با هم مطی ، یکی از نامزدهایی که از برنامه های خود برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری انتقاد کرد ، افزود: مردم به دنبال فقیر و فقیر می روند. و بقیه افراد چمدان خود را می گیرند.

وی گفت: “من انتظار دارم رقابت زیادی در این دوره از انتخابات داشته باشد. انتظار دارم تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان از جمله لاریجانی ، ضرغامی ، سعید محمد در این انتخابات حضور داشته باشند.” بنابراین ما می توانیم رقابت جدی داشته باشیم. .
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: “اکنون پولی که باید از ثروتمندان گرفته شود و هزینه های درمان زندگی و خدمات مردم ما برمی گردد و ما قبل از روی کار آمدن دولت شروع می کنیم. در اولین اثرات آن را ببینید ماه
محسن رضایی افزود: تا زمانی که تولید و اشتغال را شروع کنیم جامعه ملتهب خواهد شد. خوبی برنامه من این است که در ماه های اول دولت من مردم احساس آرامش می کنند و این آرامش بیش از سه ماه پس از انجام محاسبات و کارهای مقدماتی وی آغاز نخواهد شد.

پرداخت 450000 دلار یارانه تحت دولت جدید

وی در مورد مالیات و فرار مالیاتی افزود: “مشکل اولین مالیات بازگشت به فرار مالیاتی است ، به این معنی که نرخ کل مالیات کشورمان از تولید ناخالص داخلی 6 درصد است ، در حالی که در جهان بین 12 تا 18 درصد است و در حداقل ما می توانیم 6 درصد دیگر مالیات بدهیم. “اما نه در یک بحران و نه در شرایطی که تولید در حال کاهش است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: “ما می توانیم از این پس از فرار مالیاتی جلوگیری کنیم. ما اولین قدم را در فرار مالیاتی برمی داریم. در اینجا باندی وجود دارد که 5000 شرکت جعلی را تأسیس کرده است. دو دفتر وجود دارد که اطلاعات دریافت می کنیم وقتی ردیابی کردیم با یک پیرزن یا پیرمردی روبرو شدیم که پشت این فرار مالیاتی افتاده بود و گفت که ما اصلاً شرکت را ثبت نکرده ایم و شرکت برای آنها ثبت نام کرده است.

“اکنون پولی که باید از ثروتمندان گرفته شود و هزینه های درمان و زندگی و خدمات مردم ما برمی گردد و ما قبل از تصرف دولت این کار را شروع می کنیم که در ماه اول تأثیر خود را مشاهده خواهد کرد.”

خانم رضایی در مورد ارز 4200 تومانی ریال افزود: “بخش قابل توجهی از این امر به دلیل عدم احتیاط دولت در عمل است. دولت بیش از 18 تا 19 میلیارد دلار به وارد کنندگان کالاهای اساسی کمک کرده است. ، اما هرگز بر میزان واردات کالا نظارت نمی شود. 4200 توماس داشت و چه مقدار از دست رفت و در 200 هزار تن بیرون آمد و عملی شد.

وی افزود: در سال های 1997 ، 1998 و 1999 با دو پدیده روبرو بودیم: مبارزه و ارزش های بی سابقه ایران و انقلاب و یک اشتباه در رژیم فعلی که کنار گذاشته شد. “همه چیز”.
مردم می گویند یک دست کار می کند و وقتی دولت می گوید فردا اتفاقی می افتد.
رضایی گفت: كنترلی وجود ندارد و به دلیل عدم كنترل ، خزانه بانك مركزی به درآمد كارگزاران و مافیا رفت.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: “در بحث خصوصی سازی ، مسئله بزرگی که پیش آمده این است که دولت صلاحیت را برداشته و کسانی که از او پول گرفته اند به کارخانه داده شده اند”.

محسن رضایی اضافه کرد: “وقتی ظرفیت در نظر گرفته نشود ، شخصی که صاحب کارخانه است و مالک آن می شود تجهیزات ، زمین و کارخانه را می فروشد و ما تصمیم می گیریم ظرفیت را در نظر بگیریم تا زمانی که شخصی را شناسایی کنیم و مشخص نشود. اجازه نمی دهیم کاری انجام دهد و قانونی وضع می کنیم که اگر تولید و کار خود را ادامه ندهد می توانیم او را باطل کنیم.

وی در مورد تخصیص ارز دولتی گفت: “از 8 میلیارد دلار مصوب امسال ، این رقم را به دو قسمت 4 میلیارد دلار تقسیم خواهیم کرد که بخش اول ارز را تقسیم خواهیم کرد. همان مقدار 4200 دلار . اما همه کالاهای حاصل از این مسیر را کنترل خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کالاها با ارز 4200 تومانی وارد و با 20000 تومان فروخته شوند.

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری افزود: ما در سیستم دیگری 4 میلیارد دلار دیگر به توماس اضافه خواهیم کرد و بخشی از آن صرف افزایش یارانه ها خواهد شد.

رضایی گفت: “من در آوریل 1999 یادداشتی را در مورد وضعیت بورس برای دکتر روحانی ارسال کردم و به او گفتم که اگر این 6 توصیه را رعایت نکند ، بورس محکوم خواهد شد.”

وی افزود: “من صندوق ضرر و زیان سهام بورس را ایجاد می کنم. بازندگان فعلی در ژوئیه و ژوئن 2016 وارد بورس شدند و بیشترین آسیب را دیدند. بیشتر آنها سهام موجود را خریداری کردند. ارزش آن کمتر از 55 دلار است. ما آنها را شناسایی کرده و تأیید کرده ایم. چقدر از دست داده اند؟ ما به صندوق جبران خسارت گزارش خواهیم داد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: “ما سهام را به سمت تولید سوق خواهیم داد و قیمت سهام را تا پایان سال به حداقل 1.5 میلیون افزایش خواهیم داد ، بنابراین بازندگان ما نیز به همین ترتیب سود می برند. این به نوبه خود ، در دراز مدت ، بنگاه های اقتصادی کوچک را تأسیس می کنیم تا نماینده داشته باشند و ما بیمه بورس را ایجاد می کنیم تا ریسک را کاهش دهیم.

محسن رضایی می گوید بخشی از ضررهای بورس می تواند توسط صندوق های جبران خسارت تأمین شده توسط دولت جبران شود.

دکمه بازگشت به بالا