اجتماعی

پدرم شاگردشوفر بود و به او افتخار کرده‌ام

وی در پاسخ به س “ال “احمقانه” مجری تلویزیون درباره سونیتا گفت: “من بیش از هر چیزی در دنیا به پدرم افتخار می کنم و این همان چیزی است که سعی کردم انجام دهم.” “مانند او ارجمند باشید.”

به گزارش سلام آنلاین ، این مجری از دخترش که در این برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود ، پرسید: “النا ، آیا راننده تاکسی در مقابل دوستانت باعث رنجش شما شده است؟” دختر لبخندی زد و جواب داد: “خوب ، این کار دیگری است ، مگر نه؟” “همه کارها باید مثلاً پزشکان و مهندسان باشد و این؟!” به نظر می رسد در قسمت های اخیر این سریال کمی متمرکز شده است. کاربران فضای مجازی ، به ویژه رانندگان تاکسی و خانواده هایشان ، در برابر چنین سوالاتی واکنش نشان می دهند و از شأن شغل صحبت می کنند. پس از این حادثه ، تاکسی تهران در پاسخ نوشت: “با انتشار این مقاله ، از شأن و منزلت رانندگان تاکسی در خدمت پایتخت و خانواده های محترم آنها محافظت خواهیم کرد ، زیرا برای خادمان و مراجعان نامناسب است. “توالت از طریق رسانه ملی برای ترویج فرهنگ اسلامی.” اگر آنها ایرانی بودند باید به آنها توهین می شد.

در همین حال ، برخی از چهره های ادبی نیز به این س secondaryال ثانویه واکنش نشان می دهند. سهیل محمودی ، شاعر و پژوهشگر ادبیات ، با چاپ مجدد آن در یادداشت کوتاهی به این مسئله واکنش نشان داد:

ما در طول سال به امید دوچرخه سواری تمریناتی نوشتیم.

ما به امید دوچرخه می خوابیم

و شب ها روی چرخ می خوابیم.

اما روز رسیدن به نتیجه

دزد بزدل جیب پدر را می دزد …

بابا دروغ نگفت

از آن زمان به بعد از سارقان متنفرم.

(بخشی از شعر غم و اندوه زمستان – سوهل مامودی)

توضیح: پدر من یک کارگر معمولی بود. رانندگان دانشجویی اتوبوسرانی شرکت های اتوبوسرانی اکنون به عنوان کارگران پارکینگ مشاغل منسوخ شده خوانده می شوند. او در اتوبوس ایستاد و بلیط را از مسافر گرفت …

و فرزندان خود را با عزت ، عزت ، پاکی و فقر و حمایت مادام العمر از خانواده اش بزرگ کرد.

من بیش از هر چیزی در دنیا به پدرم افتخار می کردم و سعی کردم به اندازه او شریف باشم.

این …

عکس باید در سال 147 گرفته شده باشد.

پارک تهران به همراه پدر و مادر و خواهرم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا