ورزشی

پایان مصدومیت طولانی: مسی بالاخره برگشت

اطلاعات تکمیلی:

مسی در بازی اینترمیامی و نشویل در جام قهرمانان کونکاکاف به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و از آن زمان دیگر نتوانسته با تیمش بازی کند.

غیبت او در آن زمان برای اینترمیامی ویرانگر بود و آنها نتوانستند نتیجه خوبی در فوتبال آمریکا کسب کنند و در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام قهرمانان کونکاکاف به مونتری باختند و در نهایت به حذفی رسیدند.

اما فهرستی که تاتا مارتینو برای بازی امشب مقابل کلورادو اعلام کرد، خبر خوبی را برای هواداران اینترمیامی و مسی به همراه دارد، زیرا نام این بازیکن در ترکیب این بازی به چشم می خورد.این بدان معناست که او آماده بازگشت به میادین است.

مشخص نیست مسی از ابتدا می تواند برای اینترمیامی به میدان برود یا کادر فنی تیم او را به خطر نمی اندازد و از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده می کند، اما حضور ستاره در لیست باعث می شود هواداران و بازیکنان …

تیم خبری ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر بهبود فنی و تکنیکی در ورزش‌های رزمی. با به اشتراک گذاری راهنمایی‌ها و تمریناتی برای بهبود تکنیک‌ها و مهارت‌های رزمی، هدفمندی خود را در توسعه تکنیک و استعداد رزمی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای رزمی پیوسته و بهترین خود را نشان دهید.
دکمه بازگشت به بالا