بین الملل

پاسخ خود را به میانجیگران تحویل دادیم

به گزارش سلام آنلاین، جنبش اسلامی فلسطین حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین در خصوص واکنش گروه مقاومت به آتش بس پیشنهادی در نوار غزه و همچنین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در این زمینه بیانیه مشترکی صادر کردند.

بر اساس این بیانیه مشترک، هیئت مشترک اعزامی جنبش جهاد اسلامی، حماس و فلسطین عصر امروز با نخست وزیر قطر دیدار و پاسخ مخالفان را به آتش بس پیشنهادی در نوار غزه تحویل دادند.

به گزارش آنلاین به نقل از شهاب نیوز، پاسخ مقاومت فلسطین به طرح پیشنهادی آتش بس در نوار غزه نیز برای میانجیگران مصری ارسال شده است.

در این بیانیه آمده است: اولویت پاسخگویی به نفع فلسطین است و بر لزوم توقف کامل تهاجم مستمر به نوار غزه تاکید دارد.

جنبش فلسطینی حماس و جهاد اسلامی می گوید که هیئت های فلسطینی با تکیه بر احساس مسئولیت ملی، آمادگی خود را برای دستیابی به توافقی که به جنگ ملت ما پایان می دهد، اعلام کرده اند.

پیشتر سامی ابوزهری، یکی از اعضای ارشد جنبش اسلامی فلسطین حماس به رویترز درباره پذیرش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد آتش بس در نوار غزه گفته بود.

ابوزهری اعلام کرد که حماس با قطعنامه شورای امنیت در مورد آتش بس، عقب نشینی اسرائیل و انتقال اسرا موافقت کرده و آماده است تا جزئیات را بررسی کند.

یکی از اعضای ارشد جنبش اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که دولت آمریکا “واقعاً در تلاش است تا به تعهدات خود عمل کند” و از اشغالگران خود می خواهد تا در راستای قطعنامه شورای امنیت، فوراً خصومت ها را متوقف کنند.

310310

نشر بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای آموزشی و تحصیلی جهانی. با توانایی درک عمیق از چالش‌ها و موفقیت‌های آموزش و تحصیل در جهان، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای آموزشی، تحولات در آموزش و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما دیدی جامع از تحولات آموزشی و تحصیلی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا