عمومی

وقتی آنها که طارمی را مسخره می‌کردند، از همه شادترند!

احسان خراسانی: استعداد عالی فوتبال ایران در بلعیدن ستارگانش غیرقابل مقایسه است. حال اگر این ستاره ها متمرکز نبودند و درگیر این قوانین نانوشته و تلخ فوتبال نمی شدند ، در یک مکان باورنکردنی به پایان می رسید. در طی این سال ها ، ستاره ها و استعدادهای زیادی وجود دارند که به دلیل نگرش مجازی “قربانی” می کنند و فوتبال آنها به جایی می رسد که تازه آغاز شده است. وقتی همه حقیقت تلخ فوتبال را می شناسند ، تنها امید آنها مبارزات ستاره متولد شده است. شاید مهدی طارمی بتواند نمونه بارز یک مبارز باشد که نشان داده است در هنگام حمله ویرانگر می تواند افتخارات بزرگی کسب کند. بدون شک ، کسانی که المادی را در طی چند سال گذشته مسخره کردند ، در مورد او شوخی کردند و او را با همه تغییراتی تبدیل کردند که شادترین روز است. همین شبکه که توسط یک شخص ترسو توسط تامی با اشکال مورد حمله قرار گرفت ، شنبه شب هر ثانیه مسابقه ریو را پوشش داد و نوشت که اکنون زمان گلزنی مهدی بوده است. این بدان معناست که صبر و روحیه مادی در تمام تلاش های ناموفق برای به پایان رساندن فوتبال خود بیهوده است.

طارمی در طول سال ها شگفت انگیز بوده است. او یک نبوغ ویژه است ، مهم نیست که چه اتفاقی برای او می افتد و او قربانی است. نبوغی که کشورهای عربی مایل به داشتن شخصی مانند او هستند برای پرداخت آن هزینه می کنند. نباید لحظات مقدس را که مدیون تامی بودیم فراموش کنیم. حداقل کسانی که بعد از بازی پرتغال حملات بی سابقه ای به او داشته اند باید کمی فکر کنند و تعجب کنند که آیا شخصی که ما به آن حمله می کنیم کسی نیست که مهمترین هدف اصلی را برای ما پیدا کرد. نه؟ دیدار با قطر و چین در ورزشگاه آزادی. آنها فقط هدف عالی مهدی را در مقابل ازبکستان فراموش کردند.

اکنون همه چیز تمام شده است. روز من تا مادی است. اما در فوتبال یاد گرفت که گرم به کار خودش باشد. به آنچه که هلو به طور خاص برای او می نویسد ، نگاه نکن و اینکه یک کانال خاص چگونه شوخی می کند و باعث خنده او می شود. او روی تمرین و بازی تمرکز دارد و کار می کند تا در پایان آنها را خوشحال کند. آنچه طارمی در پرتغال انجام داده است تولد دوباره او است. تولد بازیکنی که همه دوستش داریم. حتی اگر او اشتباه کرد ، ما هنوز او را دوست داریم. وی پرچم ایران را مانند یک فرمانده آزمایش در روسیه برافراشت.

252 252

252 252

دکمه بازگشت به بالا