فرهنگ و هنر

وظیفه مهم ما دعوت به مشارکت و مقابله با موج مخالف مردم‌سالاری است

سلام آنلاین / همدان معاون ارشد دانشگاه گفت: “روند تحریف و پنهانکاری مداوم باعث می شود که مردم فراموش کنند کجا رفتند و کجا رفتند و اعتماد و دموکراسی باقی مانده است.” در سراسر منطقه ، به دلیل انقلاب ایران ، آنها مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی جمعه 5 خرداد در مراسم یادبود درگذشت امام خمینی (ره) در همدان سخنرانی کرد: خواندن و توجه به آخرین نهضت امام ضروری است زیرا او مسلمان و مظلوم است مردم دنیا ثمر خواهند داد.

وی با بیان اینکه هدایت و نجات مردم از انقلاب اسلامی آغاز شد ، ادامه داد: امام راحل با رهبران عادی جهان فرق داشت زیرا خودش از آن عبور کرد و برای رفاه و ثروت و آنچه در آن بود کاری انجام نداد راه خدا ثروت امام هنگام رفتن کمتر از زمانی بود که وارد ایران شد زیرا بخشی از زمینی را که به ارث برده بود به مظلوم تحویل داد و پولی را که هنگام مرگ داشت به خزانه و هر آنچه متعلق به فرزندان او بود ، برد.

روزمیما ادامه داد: نتیجه کار خدا نفوذ امام کومینی (ره) به قلب است. او همه چیز را از خدا می دید و وقایع صحنه های مختلف را از خدا می دانست و به همین دلیل انرژی نامحدود و غیرقابل اعتماد داشت. او همیشه شخصی بود که به یاد می آورد و از آرامش روحی برخوردار بود و به میل خود می گفت دنیا را با آرامش ترک خواهد کرد و این آرامش به دلیل رابطه او با خدا بود.

وی گفت: “روند تحریف و پنهانکاری مداوم سعی می کند افراد را فراموش کند که کجا هستند و کجا رفته اند.” ایران در شرایطی قرار داشت که در زمان پالاوی ، ابرقدرتها بدون اطلاع شاه وارد ایران شدند و پس از ورود آنها ، به شاه اطلاع داده شد و در پایان حکومت وی ​​تصمیم گرفتند شاه را ترک کنند بنابراین خواست وی نبود. بیا کشور را اداره کن

وی گفت: “دین و دموکراسی به دلیل انقلاب ایران منطقه را تسخیر کرده است و امروز مردم ایران همه مقامات را مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می کنند.” غیر مستقیم. “

وی گفت: اوج انقلاب اسلامی ، جان ، مال و ناموس مردم پس از عزت انقلاب مردم مصادره شد. کشوری که در آغاز حمله صدام و شهرهای بمباران شده از آن محافظت چندانی نکرده است ، به جایی رسیده است که نیروی هوایی این کشور با ایالات متحده رقابت می کند.

رستمی گفت: “ما به جایی رسیده ایم که دشمن در علم و سیاست چاره ای ندارد جز اینکه بر روی برنامه های خود درباره سرنوشت جمهوری اسلامی تمرکز کند.” به دلیل کوتاه بودن مدت زمان دست سارقین ، 43 سال با سیستم کنترل درگیری بوده است و امروز در سخت ترین وضعیت مجازات هستیم ، اما زمین به جلو حرکت می کند.

وی در مورد انتخابات 1400 گفت: “امروز مسئله تلخ است اما آنچه بر ایران تأثیر گذاشته اتحاد و انسجام است.” به گفته رهبران ارشد ، دولتی که معتقد به تغییر است باید به قدرت برسد و ما با یک دولت خسته ، کم عملکرد و با ضعف مسئولیت قادر به رسیدن به اهداف خود نیستیم ، بنابراین راه حل مشکل دولت انقلابی جوان به قدرت می رسد و مردم فاصله را نمی بینند

رستمی با بیان اینکه با یک میزان مشارکت مشخص ، یک نفر به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود ، افزود: “اگر رئیس جمهور با مشارکت بالا انتخاب شود ، به دلیل دشمنان ما می تواند با ظرفیت بالا نماینده کشور در صحنه بین المللی باشد. اما در ایران ، بیماران سرطانی تحریم می شوند ، کودکان یمنی می سوزند و چشم ظالمان کور می شود ، بنابراین ما باید نماینده ای را انتخاب کنیم که صداهای زیادی برای مقابله با شر وجود دارد. قدرت تنبل می کشد.

وی در پایان گفت: “اولین کار شرکت در انتخابات و سپس انتخاب صحیح است ، اما در حال حاضر وظیفه اصلی ما دعوت از مشارکت و رویارویی با موج ضد دموکراسی است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا