استان ها

وجود مطالبه‌گران و فعالان رسانه‌ای مسئولان نسبت به عملکردشان پاسخگو می‌کند

سلام آنلاین/ سمنان نمایندگان ولی فقیه در استان سمنان بر این باورند که وجود فعالان و مدعیان رسانه ای مسئولین را مسئول عملکرد آنها می داند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده بازپرس استان و امام جمعه سمنان 28 اسفندماه برای دیدار با معترضان و فعالان رسانه ای به شاهرود سفر کرد. شهرستانی ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی به دغدغه‌های فعالان رسانه‌ای گفت: ابتدا محترمانه از ارائه شفاف و بدون پیچیدگی مطالبات، نظرات و دغدغه‌هایتان تشکر می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری انتخابات پرشور 20 اسفند استان سمنان با اشاره به پیروزی آیت الله میرباقری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، افزود: آیت الله میرباقری سرمایه ارزشمند سمنان بود. استان و شهرستان شاهرود و حضور ایشان در مجلس خبرگان رهبری قطعاً برای این استان برکات فراوانی خواهد داشت.

امام جمعه با بیان اینکه مدعیان باید سطح مطالبات خود را افزایش دهند، تصریح کرد: اگرچه طرح مسائل و دغدغه های بومی حق مدعیان و فعالان رسانه ای است، اما نباید به این موضوعات اکتفا کنید.

نماینده حقوقی حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در پاسخ به سؤالات مربوط به پرونده شاهرود گفت: «در برخی موارد مسئولان استانی مانند استانداران، دادستان‌ها و شهرداران». مطالبات و دغدغه های مدعیان و فعالان نظام به اطلاع مدعیان شهررود و سایر شهرستان ها رسید و آگهی به آنها منتقل شد.

نماینده ولی فقیه در استان با تایید اینکه مطالبات معترضان در سطح ملی نیز پیگیری شد، گفت: مطالبات و دغدغه های معترضان و فعالان رسانه ای شاهرود رصد و پیگیری می شود. به آنها اطلاع خواهند داد.

امام جمعه سمنان گفت: بسیاری از مسائل و دغدغه های مردم شهرستان های شاهرود و میامی توسط نمایندگی قانونی استان در حال رصد است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با یادآوری توانمندی های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری شاهرود، گفت: دموکرات ها نباید اجازه دهند دغدغه هایشان محدود به مسائل خاصی شود!

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: احساس مطالبه گری در بین مردم جامعه منجر به مسئولیت می شود حضور معترضان و فعالان رسانه ای در استان سمنان حداقل مفید است. مسئولان به دلیل اینکه می فهمند زیر ذره بین مدعی هستند، دقت و حساسیت بیشتری نسبت به اعمال خود دارند!

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود بر تنوع فرهنگی شهرستان شاهرود به ویژه در حوزه های ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: به درستی که اقدامات بعدی باید برای معرفی بیشتر فرماندهان و شهدای شهرستان شاهرود انجام شود. میامی.”

وی با تاکید بر اولویت مسائل و موضوعات مدعیان گفت: رسانه ها و فعالان رسانه ای باید اولویت ها را به درستی بشناسند و مسائل ملی و استانی را مهم کنند.

امام جمعه با اشاره به مناسبت های باقی مانده از ماه مبارک سبان گفت: باید خود را آماده کنیم تا از برکات ماه مبارک رمضان بهره مند شویم.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید بر پایبندی به «صداقت» در مطالبات و فعالیت های اجتماعی، گفت: مطالبه گری یک رسالت مهم اجتماعی است که اگر با موازین اخلاقی همراه باشد مفید و مؤثر خواهد بود.

رئیس شورای کل فرهنگی استان گفت: بر اساس این آیه نباید در ادعای یک فرد یا آبروی او هدف قرار گیرد، بلکه باید از تخلف و تخلف انتقاد کرد.

امام جمعه با بیان اینکه فعالان اجتماعی باید به دنبال اصلاحات سیستمی و ساختاری باشند، گفت: اگر شهرستان، میراث فرهنگی، قوه قضائیه و یا سایر نهادها در جایی مشکل داشتند، انتقاداتی مانند تبعیض ظلم و بی عدالتی باید مورد نقد قرار گیرد. برای مقاومت در برابر بوی بد و بوی بد دهان باید اصلاح شود!

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا