حوادث

واگذاری زمین رایگان به بیش از ۱۳۰ هزار خانوار در سال ۱۴۰۳

اطلاعات تکمیلی:

شامگاه یکشنبه پانزدهم بهمن ماه 1402 محمدعلی زهرایی پس از اهدای زمین رایگان به خانواده های مشمول قانون حمایت از جوانان گلستان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست های رئیس جمهور در خصوص جوانان مردمی، تذکرات و اقدامات قانونی برای هدایت کشور به سوی تحقق این هدف در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در همین چارچوب در سال 1402 در دو مرحله در وزارت راه و شهرسازی عملیات انجام شد و ادامه یافت، امروز و همزمان با دهه مبارک فجر جشن اهدای زمین رایگان به 219 خانواده تحت قانون حمایت جوانان مردم ما در گلستان شاهد هستند.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای واگذاری زمین به بیش از 120 هزار خانوار در اقصی نقاط کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این هدف، این امر تبدیل خواهد شد. یک فعالیت سراسری.که قبلا هرگز نبوده است. سال آینده.

وی اقدام گلستان برای واگذاری زمین رایگان به خانوارها در طرح پیشنهادی را مناسب دانست و افزود: سایر استان های کشور باید با سرعت، همت و تلاش در هر گوشه و کناری نسبت به اجرای فرآیند واگذاری اقدام کنند.

زهرایی با تاکید بر اینکه هموطنان در آینده نزدیک بیشتر از این واگذاری ها خواهند شنید، تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی به اجرای برنامه های وزارت راه و شهرسازی در این زمینه تا حد امکان ادامه دارد.

در چارچوب قانون حمایت از خانواده و جوانان در استان گلستان به 512 خانوار در دو مرحله زمین رایگان واگذار شد.

در این مراسم خانواده های زیادی از اقوام مختلف شهرستان طلایی حضور داشتند و اسناد زمین را از مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی دریافت کردند.

دکمه بازگشت به بالا