عمومی

واکاوی یک ویدئو درباره روش عجیب پولدارشدن

یک روانشناس و یک استاد دانشگاه ویدئویی را که در روزهای اخیر منتشر شده در مورد راه های عجیب پول درآوردن تحلیل روانشناختی انجام داده اند.

به گزارش سلام آنلاین، در روز اول هر ماه، پودر دارچین را کف دست خود بریزید. به روش «آواپونوپونو» هفت بار روی دارچین بگویید «متاسفم، مرا ببخش، دوستت دارم، ممنونم». بعد بگوييد فراوان بپاشيد، فراوان بپاشيد، فراوان بپاشيد. این روش بسیار موثر است. “انجام این کار نشان می دهد که شما برای ثروتمند شدن در ماه جدید آماده اید، زیرا رایحه بسیار پر جنب و جوش برای ثروتمند شدن و موفق شدن است!”

ممکن است تعجب کنید که چه کسی این نوع توصیه ها را به کار می گیرد و آیا از نظر عاطفی آسیب می زند.

از قرار دادن کارت بانکی در یک زاویه خاص گرفته تا املای «غیر مدیر»!

ویدیوی محبوب امروزی «ارتعاش دارچین برای ثروتمند شدن» من را به یاد برخی از مشتریانم می اندازد که با این نکات سخنران الهام بخش برای ثروتمند شدن یا موفق شدن همین کار را انجام داده اند: زنی در 40 سالگی هر سال با مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی، هر ماه هر ماه می گذاشت. کارت بانکی او را در یک زاویه مشخص برای دریافت پول اضافی به حساب بانکی خود، که باعث می شود او با شوهرش یا مردی که احساس می کند او در محل کار مدیر شود، مشکل ایجاد کند، زیرا او جذاب است. او برای شکستن طلسم پول زیادی خرج می کند.

این افراد اعتماد به نفس پایینی دارند

افرادی که این الگوی فانتزی جادویی را تجربه می کنند، اغلب دارای عزت نفس پایین، عزت نفس پایین و عزت نفس پایین هستند. آنها از شکست می ترسند و سعی می کنند همه متغیرها را کنترل کنند تا هیچ اتفاقی خارج از کنترل آنها رخ ندهد. آنها همچنین معمولاً اشتباهات خود را تصدیق نمی کنند و به دلایل انتزاعی برای فرار شکست را فرض می کنند.

آرزوی صد سال راه رفتن

اما چرا امروزه این همه خرافات وجود دارد؟ مهمترین عامل احساس عدم کنترل است. زمانی که متغیرهای کلان اجتماعی و اقتصادی ثبت نشده در جامعه غیرقابل پیش بینی می شوند، افراد احساس سردرگمی و غیرقابل کنترل می کنند و برای کنترل زندگی خود دست به این رفتارهای نادرست می زنند.تکرار می کنند. از سوی دیگر فرهنگ به نتایج سریع می‌انجامد، صدها سال پیمودن مسیر در طول شب و غیره نیز باعث می‌شود افراد به جای فعالیت‌های اقتصادی به معنای سازنده، جادو کنند تا ثروتمند شوند.

به جای تلاش، به جادو امیدوار باشید

بعضی ها می گویند که انجام این کار به مردم آسیب نمی زند، بنابراین مشکلی ندارد، اما باید گفت که خیلی درد دارد. اولین مورد عدم ایمان به توانایی های خود است که به مرور زمان تقویت می شود. ثانیاً باعث ایجاد افکار بد مانند سوء ظن می شود; اگر موفق نشدم به خاطر طلسم هایی است که دیگران به من می دهند! حالا چرا من باید برای دیگران مهم باشم تا زمانی که یک نفر هم پول و هم وقت صرف کند تا کار من شکست بخورد! خروج از این واقعیت در طول زمان می تواند عواقب زیادی داشته باشد و به جای تلاش، تنها به جادو و جادو تکیه می کند. از آنجایی که این نگرش ها بر واقعیت تأثیر نمی گذارد، امید را از بین می برد. از دست دادن امید می تواند منجر به افسردگی و اضطراب شود.

ترویج خرافه با پرسش از علم

نتیجه این است که هر بار که علم زیر سوال می رود، خرافات گسترش می یابد. امروز شاهد آموزش معماری هونگ شویی هستیم! چیزی که از نظر ریاضی مرتبط است اما هنوز از خرافات در امان نیست. مهم است که انسانیت واقعی را از خرافات و علم نادرست تشخیص دهیم. متأسفانه با پرسش از دانشگاه ها و مراجع علمی در جامعه، خرافات جای خالی را پر می کند. تنها راه رسیدن به موفقیت تلاش انسان و توکل به خداست و خداوند قوانین عالم را زیر پا نمی گذارد که ما و شما از بهشت ​​پول ببارید، مبارکه خدا حرکت کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا