حوادث

واریز بیمه بیکاری کرونایی از هفته آینده

اطلاعات Aftab:

مصطفی سالاری شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک ستاد اقتصادی زحمتکش و ستاد هماهنگی و رفع موانع تولید در اصفهان: براساس توافق نامه بین تامین اجتماعی و دولت. این هزینه از طریق منابع دولتی پرداخت می شود.

با دستور رئیس جمهور ، 50 هزار میلیارد ریال اعتبار بیمه بیکاری در دوره کرونا در نظر گرفته شده است.

سالاری اظهار داشت: از کل متقاضیان بیمه بیکاری در اسفند ماه سال گذشته ، پس از به روزرسانی وزارت کار و تأمین اجتماعی ، لیست 240 هزار نفر به همراه حساب آنها افرادی که واجد شرایط بیمه بیکاری هستند ، سازمان و بودجه دریافت می کنند.

وی گفت: با توجه به برنامه ، برنامه و بودجه برای تهیه شماره حساب بانکی متقاضی ، وی گفت: “طی چند روز گذشته حدود 100000 شعبه از کل حساب های موجود با شش بانک دریافت شده است. و به برنامه ها و سازمان های بودجه تحویل داده می شود. ” آینده از چهار بانک دیگر دریافت می کند و به سازمان ارائه می شود و تا پایان هفته آینده کل بیمه بیکاری ماه مارس به حساب متقاضی اعتبار خواهد یافت.

مدیر اجرایی خاطرنشان کرد: این پرداخت ها در اسفندماه سال گذشته انجام شده است و لیستی از نامزدهای بیمه بیکاری در طی چند روز آینده به سازمان ، برنامه و بودجه تحویل داده می شود. براساس شرایط توافق با دولت.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 96 هزار تریلیون ریال برای تأمین اجتماعی در ماه عادی هزینه شده است که 67 هزار میلیارد روپیه مربوط به درمان بازنشستگی 23 هزار میلیاردی است. از جمله ادعاهای وزارت بهداشت ، اشخاص غیردولتی زیر وزارتخانه های وزارت بهداشت و بخش خصوصی. مالکیت و همچنین 6 تریلیون مربوط به هزینه ها است در حالی که در ماه عادی 90 هزار میلیارد ریال صندوق بیمه دریافت شده است.

وی هزینه های تأمین اجتماعی امسال را تریلیون RM120 اعلام کرد و افزود: “از این میزان 82 هزار میلیارد ریال برای بازنشستگی هزینه می شود. 28 هزار میلیارد دلار برای بازنشستگی هزینه خواهد شد.” هزینه های پزشکی و حدود 10،000 تریلیون ریال هزینه خواهد شد.

سالاری اضافه کرد: “سال گذشته مطالبات وزارت بهداشت تحت وزارت بهداشت و عدم یارانه برای 18 ماه به تأخیر افتاد.
استان اصفهان 348000 بازنشسته دارد.

دکمه بازگشت به بالا