عمومی

هیتلر و رویاهای بر باد رفته‌

“بسیاری از مردم فکر می کنند که هیتلر به زندگی هیچ حیوانی اهمیتی نمی دهد ، اما او در تمام زندگی خود گیاهخواری بود و حتی با بسیاری از مردم جنگید تا قوانین حقوق حیوانات را اجرا کند و از آنها محافظت کند. “هیتلر حتی می خواست قانونی را تصویب کند که باعث کاهش مصرف گوشت در رژیم های مردم پس از پایان جنگ جهانی دوم شود.”

به گزارش سلام آنلاین شهروندان وی نوشت: “آدولف هیتلر در طول جنگ جهانی دوم ، تمام ملل رهبری خود را در آلمان نازی ستود ، جنگ نژاد پرستی و نژادپرستی.” جالب است بدانید که وی در آلمان به دنیا نیامده است. هیتلر در تاریخ 20 آوریل در اتریش توسط والدینش به دنیا آمد. مادرش کلارا بود و پدرش الویس هیتلر بود. علاوه بر او ، ادو پنج خواهر و برادر دیگر نیز داشت. اگر می خواهید اطلاعات جالبی درباره یکی از منفورترین شخصیت های قرن بیستم بدست آورید ، مقاله زیر را تا انتها بخوانید.

وی در جریان جنگ جهانی اول دچار جراحات جدی شد.

هیتلر در جنگ جهانی دوم همراهی می کرد. آنقدر وجود داشت که او نمی دانست که هیچ ارتباطی با جنگ جهانی اول دارد. وی برای جلوگیری از پیوستن به ارتش اتریش به آلمان گریخت و برای ارتش اتریش جنگید. هیتلر در سن شش سالگی مجروح شد و مدتی در بیمارستان بستری شد. پس از این حادثه ، وی در سن سه سالگی به دلیل اثرات گاز خردل ، بینایی را از دست داد اما بعداً بهبود یافت.

3. او آرزو می کند که یک هنرمند شود

آدولف هیتلر واقعاً می خواهد یک هنرمند تمام عیار باشد. وی در سالهای 1992 و 1992 (دو سال پیاپی) به آکادمی هنر وین مراجعه کرد ، اما او دو بار پذیرفته نشد! مدتی پس از ارائه درخواست دانشگاه ، مادر آدودو بر اثر سرطان سینه درگذشت. قبول این مسئله برای او بسیار دشوار بود. تا اینکه چهار سال بعد ، هیتلر هنر و نقاشی های خود را در خیابان های وین به عابر پیاده فروخت.

2. پس از شکست آلمان ، او حزب نازی را تأسیس کرد

حزب نازی قبل از هیتلر وجود نداشت. بنابراین حزب سیاسی که هیتلر برای اولین بار به آن پیوست ، حزب کارگران آلمان بود. بسیاری از اعضای این حزب سیاسی کوچک هنوز از شکست آلمان در جنگ جهانی اول ناامید شده اند. از سوی دیگر ، عواقب جدی پیمان ورسای ، آلمان ناسیونالیست را عصبانی کرد. هیتلر ماهی را از این آب گل آلود گرفت و به اعتقاد وی ، خیلی زود رهبر حزب شد و نماد Swasika (صلیب شکسته) را مشهور کرد. در سال 1992 ، فقط دو سال از پایان جنگ جهانی اول ، این حزب به حزب ملی سوسیالیست کارگران آلمان تغییر نام داد. سرانجام ، تحت این نام و سیاست ، این حزب به یک حزب بزرگتر نازی تبدیل شد.

3. هیچ تابعیتی بین دو تا شش سال سن ندارد

هیتلر از امپراتوری اتریش-مجارستان متنفر بود و تصمیم گرفت تابعیت اتریش را در سال 1992 پس بگیرد. به مدت شش سال فرماندار برانزوویک هیتلر را به عنوان رهبر و شهروند آلمان به رسمیت شناخت.

2. او دوست دارد سوت بزند

یکی از آهنگهایی که هیتلر عاشق نوازندگی آن بود “چه کسی از گرگ میترسد؟” است. او واقعا سوت ها را دوست داشت. به گفته وی ، برخی از نزدیکان وی او را “گرگ” می نامند.

2. او بیمار است

در آخرین روزهای زندگی ، هیتلر علاوه بر از دست دادن حافظه و زوال عقل ، از بیماری پارکینسون نیز رنج می برد. این بیماری نه تنها اثرات جسمی مانند لرزش بدن دارد بلکه تأثیر مستقیمی بر تصمیمات ، افکار و رفتارها می گذارد.

2. در نوجوانی ، او خواب دید که کشیش شود

هیتلر قبل از اینکه آرزو کند هنرمندی شود ، می خواست کشیش شود. در نوجوانی مرتباً در کلیسای کاتولیک شرکت می کرد و عضو گروه کر بود. هیتلر برای بهبود صدای خود و خدمت به جماعت به کلاس خوانندگی پیوست. دلیل بیشتر اعتقادات وی این بود که پدر و مادرش مذهبی بودند و با مکانیسم کاتولیک سازگار بودند. اما به عنوان یک بزرگسال ، ورق ها برگشته و علاقه عشق به کلیسای کاتولیک نفرت انگیز شد! اگرچه هیتلر مارتین لوتر و برخی از جنبه های پروتستانتیسم را دوست داشت ، اما گاهی اوقات می خواست کل کلیسا را ​​نابود کند.

او یک فعال حقوق حیوانات است

بسیاری از مردم تصور می کنند که هیتلر به زندگی حیوانات اهمیتی نمی دهد ، اما او در تمام زندگی خود گیاهخواری بود و حتی برای اجرای قوانین حقوق حیوانات و محافظت از آنها با بسیاری از مردم جنگید. “هیتلر حتی می خواست قانونی را تصویب کند که پس از پایان جنگ جهانی دوم ، مصرف گوشت در غذای انسان را کاهش دهد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا