اجتماعی

همکاری شهرداری‌ و ارتش برای بهره‌برداری از پروژه ۳۵متری شهید افتخاری

بخشدار از همکاری برای تسریع در اجرای تفاهم نامه شهرداری و ارتش در موضوع پروژه 35 متری افتخار خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین به گزارش سایت شهر، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه در نشست مشترک با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حسن محمد حسن زاده مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات استان تهران. امیر ارجمندی معاون مهندسی ارتش، امیر حسینی رئیس مهندسی ارتش. امیر کمالی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای بررسی پروژه مشترک برگزار شد. و تعامل برای دستیابی به توافق مشترک برای بازگشایی پروژه 35 متری شهید افتخاری در بزرگراه باقری به بابایی غرب. اسلامی همواره در تسریع در ارائه خدمات بیشتر به مردم پیشگام بوده و در رابطه با اجرای طرح افتخار 35 متری توافقات و همکاری های خوبی صورت گرفته و به نفع مردم کاهش بار ترافیکی در اسرع وقت.

حسن زاده – مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات تهران نیز از آمادگی این سازمان برای نهایی شدن قرارداد خبر داد و گفت: ارزیابی لازم در زمینه ارزش پادگان بیش از قرارداد اولیه در پروژه 35 متری افتخار است. مورد استفاده شهرداری برای تعیین و پیش نویس قرارداد.

فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همزمان با تسریع در انعقاد قرارداد نهایی و اجرای توافقات مربوط به تجهیزات نظامی در طرح افتخار 35 متر بر آمادگی و آمادگی کامل خود برای رهاسازی و استفاده از آن برای ارائه خدمات تاکید کردند. به مردم

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا