بین الملل

همکاری ایران، روسیه و ترکیه برای کاهش نفوذ آمریکا در منطقه

به گزارش خبرگزاری فاشیست بین الملل ، ترکیه قصد دارد برای کاهش نفوذ آمریکا در صحنه بین الملل با روسیه و ایران همکاری کند.

به گفته اهوال ، نویسنده این گزارش ، ست جی فرانتزمن ، که روز یکشنبه در زیپو پست به نقل از وی اظهار داشت که در هر حمله ای که آنکارا در گذشته انجام داده است ، سعی در افزایش قدرت روسیه و ایران داشته است. . آمریکا را ضعیف می کند.

* روابط عملی بین تهران ، مسکو و آنکارا

در بخشی دیگر از این گزارش ، نویسندگان نوشتند که ترکیه ، روسیه و ایران برای سرنگونی ایالات متحده در “روابط عملی” با یکدیگر همکاری می کنند. فرانتزمن لیبی و سوریه را به عنوان نمونه ای از جایگزین شدن حضور ایالات متحده با حضور ترکیه و روسیه عنوان كرد.

کاهش نفوذ ایالات متحده در ناگانو-کاراباس

نویسندگان بر این باورند که درگیری بر سر درگیری “قره باغ-قره باغ” در جنوب قفقاز پایان نفوذ ایالات متحده در منطقه است و اکنون ترکیه و روسیه علی رغم مخالفت در علی رغم درگیری.

فرانتسمن نوشت: “ایران ، ترکیه و روسیه به احتمال زیاد علیه دشمن مشترک خود در غرب همکاری خواهند کرد و برنامه مشترک خود را پیش می برند.”

همچنین لازم به ذکر است که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران اخیراً در گفتگوی تلفنی با همتای آذربایجانی خود بر موضع اساسی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده و بر تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان و آمادگی های آن تأکید کرده است. بدنه جمهوری اسلامی ایران برای کمک به دستیابی به صلح. این طرف دیگر از حل طولانی مدت منازعه در چارچوب ابتکار عمل منطقه ای ایران-ترکیه-روسیه به عنوان مکمل سازوکار اقدام مین به طرف دیگر خبر داد.

انتهای پیام / متر


دکمه بازگشت به بالا