علمی و پزشکی

همه واکسن‌های کرونا

اطلاعات Aftab:

وی ادامه داد: از روزی که کروناویروس در بسیاری از کشورهای جهان پخش شد ، به طور رسمی تأیید شد که مشکل تولید داروهای مبارزه با ویروس و مهمتر از همه ، تولید واکسن باعث ایجاد عناوین شد. و این فقط ادامه می یابد اکنون ، تقریباً در هر کشور دنیا ، محققان در حال کار بر روی واکسن برای مبارزه با ویروس هستند که اخیراً توسط برخی از شرکتهای معتبر دارویی گزارش شده است.

البته خبر موفقیت در تشخیص زودرس و آزمایش ویروس Corona چیز جدیدی نیست و باعث امید در جهان در ماه های اخیر شده است. آخرین پیش بینی نشان می دهد که واکسن در چند ماه آینده تولید انبوه خواهد شد. با این حال کارشناسان معتقدند که بشریت حداقل باید منتظر خبرهای خوب تا پایان سال باشد.

کلیه واکسن های کروناویروس

اطلاعات امیدواری از واکسن Corona

بررسی روزانه ویروس Corona نشان می دهد که دست کم 70 شرکت دارویی شناخته شده در حال تولید واکسن هستند که هرکدام مراحل خود را توسعه داده اند. در جدیدترین اخبار ، در اوایل این هفته اعلام شد که یک شرکت بزرگ دارویی آمریکایی نتایج آزمایش دست دوم مثبت را از یک آزمایش واکسن ویروسی دریافت کرده است. به گزارش رسانه های برتر جهان ، یک آزمایش جدید در مورد واکسن که به سیستم ایمنی بدن می آموزد که چگونه با ویروس مبارزه کند ، مثبت است و می تواند بدن بیماران را از عفونت های ناشی از ویروس محافظت کند. کووید 19. مرحله اصلی آزمایش واکسن در 40 روز آغاز می شود ، اما ددرنا گفت که قبلاً در تولید در مقیاس بزرگ سرمایه گذاری کرده است. این شرکت دارویی اظهار داشت: هشت نفر اول این واکسن را دریافت کرده اند که آنتی بادی های خنثی کننده عروق کرونوی ویروس را خنثی می کنند. مادرنا یکی از اولین گروه های دارویی بود که آزمایش ویروس را آغاز کرد و نام این واکسن را انتخاب کرد. این واکسن شبیه به مورد قبلی است به این دلیل که حاوی بخش کوچکی از ساختار ژن ژن coronavirus 2019 تزریق شده به داوطلبان است. این سیستم ایمنی بدن خود را آموزش می دهد ، آنتی بادی مناسب را برای مقابله با ویروس کامل تولید می کند و آنتی بادی را در حافظه خود نگه می دارد تا در صورت مواجهه با ویروس واقعی ، آماده دفاع از خود باشد. اگرچه این آخرین موفقیت در توسعه ویروس Coronavir است ، اما ده ها شرکت دارویی شناخته شده از سراسر جهان در حال حاضر موفقیت اولیه خود را اعلام کرده اند.

در مورد روند بهبودی در ایران چطور؟

تلاش برای تهیه یک ابزار تشخیصی کورو ویروس برای تهیه مؤثرترین و موثرترین پروتکل درمانی و اکنون برای تولید واکسن یا داروی مناسب ، بخشی از روند درمان بیماری عروق کرونا است. ایرانیان موفق. پیش از این ، محمد حسین یزدی ، معاون تحقیقات واکسن در دانشگاه علوم پزشکی تهران از تأسیس و بهره برداری از چندین گروه تحقیقاتی برای توسعه واکسن در ایران خبر داد. تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام می شود. هر یک از این کاندیداها با واکسن درجه یک قادر به ورود به بازار خواهند بود و تصویب نهایی مصرف انسان نیز موضوع رقابت ملی است.

تاکنون این گروه ها موفقیت های اولیه خود را گزارش کرده اند اما موفقیت آمیز نبوده اند. علاوه بر این ، تلاش های مداوم در ایران برای کمک به درمان پلاسما وجود دارد. “سازمان های انتقال خون به دریافت پلاسما ادامه خواهند داد اما این روند درمانی را تأیید می كنند و اینكه تحت نظارت وزارت بهداشت در حال انجام است. این تصمیمی است که معاون رئیس جمهور باید اتخاذ کند.

وی به INN گفت: “با توجه به اطلاعاتی كه ما ارائه داده ایم ، آنها باید این كار را زودتر انجام دهند.” در حقیقت ، در حال نزدیک شدن به پایان خود است. بخش اول تجزیه و تحلیل برای بیماران مبتلا به بیماری شدید بود. مطالعه ما از گروه دوم بیماران مبتلا به بحرانی منجر به بستری شدن در بیمارستان های کوتاهتر و کاهش مرگ و میر شد.

ابوالقاسمی گفت: “ما نتیجه گرفته ایم كه در صورت انجام به موقع ، درمان پلاسمائی می تواند یك روش مطمئن برای درمان Corona باشد.”

وی درباره نتایج فعلی گفت: “ما همچنین پلاسمایی را به افرادی با شرایط ناپایدار تزریق کرده ایم.” در این عمل ما نیز نتیجه می گیریم ، اما مهم نیست که بیمار بیمار باشد یا در وضعیت خوبی قرار دارد ، باید هر چه سریعتر تحت درمان قرار گیرد. ما نباید اجازه دهیم بیمار 10 روز در بیمارستان بستری شود و بعد از آن تزریق پلاسمایی انجام شود. برای افرادی که در معرض خطر بالای عفونت قرار دارند باید از پلاسما استفاده شود.

به نظر می رسد علاوه بر تلاش برای یافتن یک درمان ، واکسن ها نیز به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته اند. با این حال ، تمرکز بیشتر روی واکسنها بوده است. زیرا می تواند نگرانی های فعلی را کاهش داده و وضعیت جامعه انسانی را تغییر دهد.

داستان پزشکی فرانسه

اگرچه پیش بینی می شود سازمان بهداشت جهانی (WHO) بر تولید و تولید واکسن کورو ویروس نظارت کند و از تجارت مشابه با این واکسن جلوگیری کند ، هنوز نگرانی در مورد انگیزه های اقتصادی برای انتشار اطلاعات واکسن کورو ویروس وجود دارد. این نگرانی ها ناشی از بخشی از اخبار چند هفته پیش و همچنین کشف و تولید مواد مخدر Cuvid-19 است. در یک مورد و در چند هفته گذشته ، گزارش هایی مبنی بر کشف محققان کشف گل تاج در فرانسه وجود داشته است. یک پزشک و دانشمند برجسته فرانسوی ، دینی ریب ، از کشف کورونا خبر داد و چند روز بعد اعلام کرد که پیام تهدیدآمیزی را دریافت کرده است.

به گزارش یورونیوز ، پلیس مارسی گفت که آنها در بازجویی های اولیه سرنخ هایی از جمله تقریباً تمام تماس های ناشناسشان با راولت ، از بیمارستانی در نانت دریافت کرده اند. ماهیت دقیق تهدید و اهداف فرستنده ناشناخته بود ، اما رسانه های فرانسه گزارش دادند که برخی پزشکان نسبت به محققان دانشگاه مارسی حسادت می کنند. این حادثه در حالی صورت گرفت که ادعاهای ررو در مورد نتایج مثبت داروی پیشنهادی وی در بسیاری از بیماران کرونا واکنشی در جامعه فرانسه ایجاد کرد. بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی وی را به عنوان “قهرمان ملی” و حتی ناجی جهانی علیه کرونا توصیف کرده اند. اما بسیاری دیگر که بسیاری از آنها پزشکان و همکاران رام بودند ، وی را از نظر علمی زیر سؤال بردند و او را فرصت طلب خواندند. وی از سال 2010 به خصوص در زمینه کشف مواد مخدر سابقه و تجربه علمی بسیار خوبی دارد. با آزیترومایسین و دو ماده دیگر می تواند Quaid-19 را درمان کند. در حقیقت ، این ادعا مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است و منتقدان دانشمندان فرانسوی می گویند ژولوتین هنوز در انسان به اندازه کافی آزمایش نشده و فاقد پروتکل علمی است. به گفته آنها ، این دارو ممکن است اثرات مضر طولانی مدت داشته باشد ، و اوج و پایین بودن آن می تواند به عنوان سموم بدن عمل کند. “در نهایت ، این ادعا اثبات نشده است و بیماری کورو ویروس و Quaid-19 در حال بررسی است.”

دکمه بازگشت به بالا