اجتماعی

هفته آینده تصمیمی در مورد بسته شدن یا افتتاح مدرسه اتخاذ می شود



وزیر آموزش و پرورش از ثبت نام 3 هزار و 80000 دانش آموز و معلم ابتدایی در شبکه آموزش شاد تاکنون خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین ، محسن حاجی میرزایی در جلسه 973 شورای عالی آموزش و پرورش گفت: این نشست مطابق با وضعیت فعلی جامعه و دستور کار آن برای تعیین فعالیت های آموزشی و چگونگی برگزاری آنها برگزار می شود. وی با بررسی و در ادامه جلسه گذشته گفت: بین جلسات گذشته و حال ، سیستم آموزش دانش آموزی راه اندازی شده و معلمان و دانش آموزان مدارس ابتدایی در این سامانه ثبت نام کرده اند و تاکنون 380 هزار دانش آموز ثبت نام شده و 284 هزار کلاس درس وجود دارد. تأسیس شده است در همین زمان ، حدود 220،000 معلم در این شبکه ثبت نام می کنند و فعالیت های آموزشی در برخی استان ها برگزار می شود.

“این احتمال وجود دارد که درصد کمی از دانش آموزان بنا به دلایلی قادر به اتصال به شبکه نباشند و ما روی یک راه حل دوم کار خواهیم کرد.”

براساس اعلام مرکز آموزش و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش ، وزیر آموزش و پرورش در مورد ادامه تعطیلی یا افتتاح فعالیت های مدرسه صحبت می کند: جامعه که هفته آینده در جلسه ستاد ملی ارائه می شود ، تصمیم می گیرد که چگونه این مدرسه فعالیت خواهد کرد. البته با آموزش مجازی به عنوان گزینه جایگزین رسمی برای آموزش بیشتر در طول تعطیلات مدرسه برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: تلاشهای ارزشمند و متنوع انجام شده در این دوره توسط مدیران ، معلمان مدارس و خانواده هایی که به ارائه آموزش های خارج از دوره آموزشی احترام می گذارند ، همچنان منظم و مؤثر است.

پایان متن


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر پایه سامانه آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت سلام آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا