هشدار درباره پشه آئدس و تب دنگی/ مدیران دست به کار شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هشدار درباره پشه آئدس و تب دنگی/ مدیران دست به کار شوند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

آیات بهادری منفد در گفتگو با خبرنگار آنلاین به گرمای باد و مشاهده پشه ها اشاره کرد. آدس وی گفت: در سمنان از مردم گرفته تا مدیران و مدیران و پزشکان باید نسبت به پشه هشدار داده شود. آدس مراقب باشید

وی با تاکید بر اینکه همکاری مردم و دستگاه های اجرایی برای رفع خطرات جانوران بسیار حائز اهمیت است، افزود: تعیین سطح آب باقیمانده و مدیریت آن از مهم ترین کارهایی است که باید انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تاکید بر اینکه نکته مفیدی برای پیشرفت است آدس او گفت که آب راکد و جمع شده و مناطق مرطوب و گرم است.

بهادری منفرد از همه دستگاه‌های اجرایی خواست هر چه سریع‌تر به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود مراجعه کنند و از آنجایی که واکسن خاصی برای این بیماری ساخته نشده است، پیشگیری همچنان راه‌حل خوبی است.

وی تاکید کرد: بهترین راه حل مشکل، داشتن تعهد قوی و عمومی از سوی دولت های اجرایی، نظامی و انتظامی، فرهنگی، اخلاقی، مردم و گروه های تجاری و غیره است. در شاهرود و میامی تأسیس شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه بهترین راه برای مقابله با پشه از بین بردن زیستگاه آن است و شرایط مناسب برای رشد آن سبک است و در برخی موارد می تواند خطرناک باشد.

دکمه بازگشت به بالا