عمومی

هشدار ایران: عجولانه اظهارنظر‌ نکنید

به گزارش رسانه های محلی

به گزارش ایرنا، محمدرضا قائبی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: گزارش سه ماهه جدید آژانس درباره اجرای برجام تأیید می کند که این سازمان به فعالیت های راستی آزمایی و نظارتی خود در رابطه با تعهدات مربوطه ایران ادامه داده است.

وی افزود: در این گزارش همچنین به دیدار مدیرکل با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در 21 شهریورماه سال جاری و بیانیه مشترک پس از این نشست و همکاری ایران اشاره شده است. خدمات طبق توافق بر سر یک مکان اختلاف نظر دارید زیرا ایران می‌گوید که “یک تحقیق منصفانه و امنیتی در مورد عملیات تروریستی در سایت انجام می‌دهد و تا زمانی که فرآیند تکمیل شود، دسترسی به وب‌سایت آژانس الزامی تلقی می‌شود.” “قانونی بودن آن و ایران.” از آژانس خواسته شد در انجام تحقیقات به ایران کمک کند.

قائبی گفت: بر اساس گزارش آژانس، فعالیت های تقویتی در نطنز و فردو شامل نصب آبشارها و سانتریفیوژهای جدید و تا 60 درصد و بیش از 3.67 درصد تعیین شده توسط آژانس، با اطلاع این آژانس پیگیری شده است. گفت.

این دیپلمات کشورمان افزود: گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی میزان اورانیوم غنی شده ایران در سطوح مختلف را تا 15 آبان 2489.7 کیلوگرم اعلام کرد.

وی افزود که در این گزارش آمده است که بر اساس این بیانیه، مدیرکل دعوت ایران را برای سفر به تهران برای دیدار در سطح عالی با مقامات دولت ایران برای بحث در مورد موضوعات مورد علاقه پذیرفت. خلاصه در 12 سپتامبر منتشر شد.

علیرغم اختلاف نظرهای فنی ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، تعاملات بین دو طرف با دیدگاه‌ها در مورد حل و فصل نهایی مسائل بین ما ادامه دارد و کشورهای عضو آژانس باید هرگونه اظهارنظر انگیزشی را رد کنند. گفت

دکمه بازگشت به بالا