ورزشی

نیکبخت: شجاعی سرمربی باهوشی است/ به خاطر اوت دستی‌های پیکان تغییر روش دادیم

مربی قبیله از هوش بالای مسعود شجاعی به عنوان مربی صحبت کرد و او را یکی از مربیان آینده خواند.

به گزارش سلام آنلاین ، علی نیکبخت مربی تراکتور در نشست خبری پیش از پیکان هفته هفتم لیگ برتر در یک نشست خبری اظهار داشت: ستایش تراکتور روز به روز بهتر می شود و ما به هم نزدیک می شویم. “تقریباً آنچه می خواهیم.” فردا یک مسابقه بسیار سخت مقابل پیکان داریم. این تیم در دو سال گذشته موفق بوده است. امسال نیز شروع خوبی داشت. ما حریفان را آنالیز می کنیم و برای نقاط قوت و ضعف این تیم برنامه داریم. خدا تیمی را می خواهد که بهتر عمل کند تا پیروز شود و امیدوارم این تیم تراکتور باشد و هواداران را خوشحال کند.

وی از مسعود شجاعی به عنوان مربی موقت تراکتور توضیح داد: “به عنوان یک مجری موفق و یک بازیکن ملی و بین المللی. طی دو هفته ای که با او بودم ، فهمیدم وی بسیار باهوش است و در آینده مربی بی نظیر و موفقی خواهد بود. ” این برای کشور خواهد بود. اینکه او در این مسابقه بازی کند یا نه به خود او بستگی دارد. او دوست دارد تیم را از بیرون هدایت کند ، اما هر وقت صلاح دید تیم بازی می کند و به او کمک می کند. در حال حاضر ، تست تاج وی نیز منفی است. انشالله هر اتفاقی بیفتد به نفع تراکتور است.

وی گفت: “اگر ما بین این دو بازی وقت و زمان بیشتری داشتیم ، به جای اینکه به کمیت فکر کنیم ، می توانستیم روی کیفیت تمرکز کنیم و فوتبال ما بهتر می شود و بازی بهتری را شاهد خواهیم بود.” ” به دلیل فشار روی تیم ، مجبور شدیم کمی وقت بگذاریم تا بین دو بازی مدت کوتاهی به بازیکنان استراحت دهیم. با این حال ، شرایط برای همه گروه ها یکسان است. از طرف دیگر ، به دلیل اینکه ما به آرامی جمع می شویم و این دومین بازی تغییر سبک است ، می خواهیم کمی زمان برای رسیدن به هدف خود داشته باشیم.

شجاعی ادامه داد: تیم ما روز به روز بهتر می شود. ما دوست داریم فوتبال خوبی بازی کنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم و به عنوان یک تماشاگر برجسته باشیم. بعضی از تیم ها با ترفندهای خاصی کار می کنند ، مثلاً فلش پدیده ، و با آگوست ، آگوست برای تیم مشکل ساز می شود. ما روش را در این حساب تغییر داده ایم تا این حمله را خنثی کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا