فرهنگ و هنر

نیمه شعبان امسل متفاوت با سالهای دیگر باشد

سلام آنلاین / قم آیت الله حسین وحید خراسانی ، یکی از مراجع تقلید ، گفت: “نمایندگان باید برای فعال شدن مجدد اواسط شعبان اقدام کنند و مسلمانان در سراسر جهان باید در این امر احیا کنند. سال های گذشته. ”

آیت الله العظمی وحید خراسانی ، در حضور برخی از اعضای هیئت اسلام گرای دفتر خود هنگام سخنرانی در مورد ولادت امام زمان (عج) ، اظهار داشتند که هر ساله جشن تولد امام زمان (عج) باید با شکوهتر برگزار شود. بیش از یک سال پیش ، زیرا اگر او لحظه ای وقت می گرفت ، لطف دنیا از بین می رفت. وجود و وجود ما به اعتماد او است ، وظیفه ما یادآوری او است.

مرجع تقلید ادامه داد: همه نمایندگان باید برای احیای آن در نیمه شعبان گام بردارند و جوایز آنها نیز در شب قدر شب قدر موجود است ، جایی که همه فعالیت ها باید در دفتر خدمات آنها ثبت شود ، همچنین ثبت و ضبط شده است.

آیت الله وحید خراسانی گفت: “سرنوشت شما به خدمات شما در نیمه شب شعبان ، زادگاه امام زمان بستگی دارد. امام زمان مدار جهان و حرم جهان است.

وی افزود: “امسال با شکوهتر از سالهای گذشته را حفظ کنید.” همه افراد توانایی و قدرت خود را در راه رفتن برای لعل القدس دارند. فقط دو نامه علمی وجود دارد ، 28 نامه مربوط به امام زمان است ، عقل هر فرد در ظاهر او خرد چهل نفر می شود.

آیت الله وحید خراسانی اظهار داشت: در همه نقاط جهان ، مسلمانان باید در احیای آن روز تلاش کنند.

وی افزود: “این سال باید با سالهای گذشته متفاوت باشد. هر بیماری که می خواهد شفا یابد و همه بدهکارانی که از خدا می خواهند دین خود را به جا آورند ، قول ما را می دهند ، و او شب و وسط روز است.” امسال توسط مrsمنان بهتر از سالهای گذشته باشد. “مراسم تولد امام باید مورد توجه ما قرار گیرد ، از او گذشت می کنیم ، همه مردم برای محافظت از او باید روزانه قرآن بخوانند.

آیت الله وحید خراسانی در ادامه اظهار داشت: “این دستور را رها نکنید. همه امmه باید مطابق با آیین های مالدیو باشند. خداوند ما را از طرفداران امام قرار دهد و خوشبختی ما در شهادت در پای سرور باشد. از زمین و آسمان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا