اقتصادی

نیروگاه‌های بنیاد «مازوت» نمی‌سوزانند – سلام آنلاین

مدیرعامل نیروگاه ایززافان با اشاره به سهام 5 درصدی برق کشور گفت: “هیچ نیروگاهی ایشزافان” سوخت “نمی سوزاند و تجهیزات لازم برای استفاده از آن را ندارد. .

به گزارش سلام آنلاین محسن امیری ، که به فعالیت تمام نیروگاه های هلدینگ صبا الکتریک و انرژی اشاره دارد ، نیروگاه اشغالی سهم کل 5٪ از تولید و تولید برق کشور را به خود اختصاص داده است. توان آنها بیش از 3800 مگاوات است. است.

مدیرعامل شرکت صبا الکتریک و انرژی ، وابسته به صندوق معلولان ، در پاسخ به اطلاعات مربوط به مصرف سوخت توسط برخی نیروگاه های برق کشور ، افزود: هیچ نیروگاهی نمی تواند سوخت را بسوزاند و از آن استفاده کند. به دلیل کمبود تجهیزات مناسب برای سوخت.

به گفته امیری ، نیروگاه چاپ حرا نیز به دلیل کمبود گاز در منطقه مشعل گازوئیل است و نیروگاه به هیچ وجه نمی تواند از گازوئیل استفاده کند.

وی گفت: سوخت های جایگزین در نیروگاه های 1000 مگاواتی خرمشهر ، نیروگاه علی آباد و نیروگاه قم از نوع دیزل و نیروگاه خرم آباد هستند که به دلیل ساخت جدید ، تجهیزات سوخت جایگزین گاز هنوز به طور کامل نصب نشده است.

امیری خاطرنشان می کند که نیروگاه زازازان در آوازار ، یک نیروگاه قدیمی ، هنگام تحویل به صندوق فقیر ، تمام تجهیزات سوخت خود را از دست داد و نیروگاه نمی توانست سوخت را بسوزاند و به هیچ وجه از آن استفاده کند. هر

سرانجام ، مدیر عامل شرکت صبا الکتریک و انرژی خاطرنشان کرد که وجود صندوق های معلولیت در صنعت برق و انرژی کشور به دلیل توسعه زیرساخت هایی است که بخش خصوصی احتمالاً کمتر به آنها دسترسی دارد. این برای محافظت از محیط زیست است و ما به شدت به آلودگی گیاه حساس هستیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا