بین الملل

نیروهای زمینی آمریکا و امارات رزمایش برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری آنلاین سلام آنلاین، وزارت دفاع امارات روز چهارشنبه اعلام کرد که رزمایش یک هفته ای ارتش آمریکا در امارات با هدف افزایش آمادگی رزمی انجام می شود.

به گزارش سایت «میدل ایست آی»، وزارت دفاع امارات در توئیتی از آغاز رزمایش مشترک نیروهای این کشور و آمریکا با نام «ائتلاف آهنین 19» در خاک امارات خبر داد. به گفته وزارت دفاع امارات، هدف از این رزمایش توسعه همکاری و هماهنگی است. نقطه مشترک دو طرف افزایش آمادگی رزمی، تبادل تجربیات نظامی در ارتقای آمادگی رزمی و آمادگی رزمی و تقویت روابط واشنگتن و ابوظبی است. .

ارتش های یک کشور کوچک اماراتی به ویژه نیروی هوایی این کشور به شدت به تجهیزات غربی به ویژه آمریکا متکی هستند اما اخیرا مقامات اماراتی درخواست خرید برخی تجهیزات روسی را داده اند.

امارات متحده عربی به منظور افزایش تجربه و آمادگی رزمی به طور منظم تمرینات نظامی مشترکی را با سایر کشورها برگزار می کند. در همین راستا، در ماه مارس، امارات متحده عربی و ارتش ایالات متحده مانور نظامی مشترکی را در مرکز نظامی لوئیزیانا در آمریکا برگزار کردند.

بودجه دفاعی امارات بیش از 23 میلیارد دلار برآورد شده است. ارتش امارات 65000 سرباز، بیش از 522 هواپیمای نظامی، 434 تانک و 8750 خودروی زرهی دارد. این کشور اخیراً به خرید تسلیحات و تجهیزات نظامی از چین روی آورده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/




این مقاله را به صفحه اول معرفی کنید

دکمه بازگشت به بالا