اجتماعی

نگاهی به تعداد مراکز نیکوکاری و مراجعان آنها

مدیرکل شبکه مردمی هماهنگی کمیته امداد با اشاره به اینکه از ابتدای راه اندازی این مرکز تاکنون حدود 800 هزار خیر به موسسات خیریه در کشور ارسال و کمک های خود را در قالب های مختلف اهدا کرده اند، خاطرنشان کرد: یک میلیون و 500 هزار نفر به مراکز نیکوکاری مراجعه می کنند. و خدمات دریافت کرد.

حمزه علی کوهساری در گفت وگو با سلام آنلاین، وی یکی از دلایل ایجاد مرکز نیکوکاری را ترویج سنت حسنه و احسان در کشور و ترویج خدمات در راستای خیر و نیکوکاری برای ارائه سریعتر و آسانتر خدمات به فقرا عنوان کرد. و خیرین محلی هستند که داوطلب می شوند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 9 هزار مرکز خیریه در کشور در حال فعالیت هستند.

مدیرکل کمیته هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد گفت: علاوه بر ارائه خدمات کمک معیشتی، خدمات دیگری از جمله کمک هزینه، کمک هزینه مسکن، کمک هزینه، درمان و شهریه، کمک به اشتغال و تحصیل خانواده و آموزش خانواده نیز ارائه شده است. همچنین در مرکز خیریه ارائه می شود. . 42 هزار نفر در این مرکز خیریه در قالب اعضای هیئت اجرایی فعالیت دارند که مسئولیت این مرکز نیکوکاری، جذب منابع و توزیع آن در بین نیازمندان منطقه را بر عهده گرفته اند.

کوهساری با اشاره به اینکه از زمان تاسیس مرکز نیکوکاری (از سال 92) تاکنون حدود 800 هزار خیر به مراکز خیریه کشور ارسال و به شکل های مختلف کمک مالی کرده اند، یادآور شد: تاکنون 1.5 میلیون نفر به یک مرکز خیریه اعزام شده اند. و خدمات دریافت کنید.

وی با اشاره به اینکه این خدمات به تمامی مددجویان نیازمند مراجعه به مرکز خیریه ارائه می شود، گفت: تشخیص خدمات و تعداد آن با نظر هیات اجرایی است تا در اسرع وقت پس از تصمیم گیری ارائه شود. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا