اقتصادی

نکاتی برای پیشبرد طرح گوره – جاسک با توجه به تغییر دولت

وزیر نفت در نامه ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت ، ضمن تبریک به صادرات نفت خلیج مکران و تشکر از دست اندرکاران این پروژه ، کلید جلوگیری از تأخیر و تأخیر را بیان کرد. تغییر دولت

به گزارش سلام آنلاین ، متن نامه بیجیان ژنهن به مسعود کباسیان به شرح زیر است: چو موری مراسم را از روز پنجشنبه ، 22 ژوئیه ، ضمن تبریک به شما و همه همکارانتان که در این پروژه شرکت کرده اید ، آغاز کرد. برای این موفقیت بزرگ ، و باز هم از شما سپاسگزارم. ، ضرورت ادامه کار را در نظر بگیرید تا این پروژه درگیر روند تغییر و تغییر دولت شود.

1) مراحل FAC و PAC باید بر روی چهار پمپ فعال در پمپ دوم اعمال شود.

2) تا پایان ماه سپتامبر ، نصب دو خط لوله باقی مانده B و C و سایر تجهیزات تعیین شده توسط پیمانکار تحت مدیریت نفت و گاز MAT / PAS حذف می شود. در هر صورت ، طبق رویه های فعلی صنعت نفت ، خط لوله و تجهیزات دریایی برای بهره برداری به شرکت خط لوله ارسال می شود.

3) برای ماه های آگوست و سپتامبر ، با همکاری امور بین الملل / ایستگاه های نفت ، گاز و گاز نیکو ، اداره کل کنترل صادرات و شرکت ملی نفت باید در حداقل 5 میلیون بشکه نفت خام در یک ماه از ماکان سازماندهی شوند. ایستگاه منتشر می شود.

4) طبق برنامه ، نظارت مستمر باید تا پایان اکتبر انجام شود ، 1400 پروژه زیر راه اندازی می شود و در نتیجه ظرفیت صادرات آنها به 400000 بشکه در روز افزایش می یابد:

شروع 4 پمپ در اتاق پمپ 4

نصب و راه اندازی توپ شناور دوم (SPM)

بهره برداری از دو مخزن آب در ایستگاه مکران (در دست ساخت پترو امید آسیا)

5) پیگیری را برای تکمیل سایر موارد طبق برنامه توافق شده تا پایان آوریل 1401 ادامه دهید (طبق ضمیمه امضا شده توسط مدیر مربوطه)

6) اتصال خط لوله گوره-جاسک به پالایشگاه بندرعباس برای تغییر عملیاتی ، همانطور که در ابتدا تصور می شد ، باید دوباره در دستور کار قرار گیرد و خط لوله ارتباطی برای بازگشت نفت طراحی شود. و پس از اقدامات لازم ، اجرای درست است.

7) علاوه بر موارد فوق ، موضوع عرضه نفت خام به پالایشگاه بندرعباس از ایستگاه مکران به جای خارک تا ١٢ اوت report گزارش توجیه اقتصادی آن با همکاری شرکت و مدیر مخزن ملی “پالایش و توزیع شرکتها باید آماده و ارائه شوند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا