عمومی

نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، علی دهقان زاده در جلسه ستاد برنامه ریزی به مناسبت گرامیداشت 18 آذر و هفته بیثارات گفت: هیولای انسان ساز در سال 1387 خالی از هر دو نقشه شیطانی است. برای این نظام و کشور.

شهردار بردسکن با بیان اینکه وقتی بسیاری از ضد انقلابیون به خیابان ها آمدند، دشمن فکر می کرد نظام فرو می ریزد و نابود می شود، اما مردم نشان دادند که همچنان در کنار نظام و انقلابیون و مدافعان خونشان ایستاده اند، شهدای بزرگوار را گرامی می دارند. حماسه آفریدند..

وی با گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س)، هفته زن و نقش مادر و همچنین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، افزود: کار مبارزه رو به پایان است اما دیدیم. که خود شهادت حاج قاسم به حماسه ای تبدیل شده است که هم ایران و هم جهان را می لرزاند.

دهقان زاده با بیان اینکه گرامیداشت نهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برای نظام اسلامی ما نماد عزت، استقلال، غیرت، تفاهم و اقتدار شده است، اظهار داشت: با ایجاد فتنه، توطئه و تفرقه، این کار را انجام خواهیم داد. یقینا کاری کنید که حضور مردم در مناسبت کم باشد اما مردم با بصیرت و کشور ایران اسلامی با وجود فتنه و توطئه دشمن با احتیاط و با عزت و اقتدار. اینکه پای آرمان های انقلاب و رهبری ایستاده اند.

فرماندار بردسکن با اعلام اینکه مشکل موجود توسط دشمن ایجاد شده است، افزود: این دشمن است که با توطئه و تحریم های وحشیانه برای کشور ما مشکل ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در همه ادوار مردم فارغ التحصیل هستند و حضوری تاثیرگذار دارند، گفت: نماد عزت، شجاعت و استقامت به عنوان فردی ایستاده بر آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل، نهمین روز در تاریخ اسلام است. انقلاب. ما نقطه عطفی هستیم و این در تاریخ و دفتر پرافتخار ما ثبت شده است.

دکمه بازگشت به بالا