اجتماعی

نهایی شدن آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان/صدور احکام معلمان در بهار

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش به تشریح آخرین وضعیت احکام اجرایی قانون نظام طبقه بندی معلمان پرداخت و گفت: پس از تصویب و ابلاغ این حکم، در مهلت مقرر حکم طبقه بندی معلمان صادر می شود.

صادق ستاری فرد در گفت وگو با سلام آنلاین، وی گفت: در این زمینه قانون یک مهلت یک ماهه برای تدوین آیین نامه نظام رتبه بندی معلمان در نظر گرفته است که مهلت آن در 23 فروردین ماه به پایان می رسد و وزارتخانه تا 23 فروردین این آیین نامه را به دولت ارسال می کند.

وی افزود: این قانون برای تیم تدوین پیش بینی شده است و این قانون با همکاری برنامه و بودجه سازمان کار و اداری و سه نماینده مجلس تدوین و تدوین می شود. این کارگاه ها به طور منظم و روزانه در حال برگزاری است و تدوین این قانون تقریباً رو به اتمام است، همانطور که قبلاً نیز اشاره شد در روزهای آینده تقدیم هیئت دولت خواهد شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با تایید اینکه در قانون بودجه سال جاری نیاز به تامین اعتبار است و مشکلی وجود ندارد، گفت: پس از تصویب این قانون در هیات وزیران، اجرایی می شود.

ستاری فرد در پاسخ به اینکه آیا در اواخر بهار حکم صادر می شود؟ وی گفت: بله انشاالله در این فصل حکم صادر می شود. در این قانون آمده است که کارگروه مربوطه یک ماه فرصت دارد تا قانون را تدوین کند و پس از تصویب هیات وزیران ظرف سه ماه نسبت به صدور تصمیم و اعمال طبقه بندی طبق قانون مصوب اقدام کند که به موقع انجام خواهد شد. به این ترتیب، ما مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا