اجتماعی

نهادینه کردن استفاده از ماسک در جامعه نیازمند راهکارهای فرهنگی است

معاون استاندار استان تهران با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها برای ترویج استفاده از ماسک توسط مردم ، افزود: معرفی ماسک در جامعه نیاز به یک راه حل فرهنگی دارد.

حمیدرضا گودرزی در مصاحبه با سلام آنلاین ، وی با تأکید بر اینکه پشت بخش بهداشت تحت فشار مبارزه با کرونا قرار دارد ، افزود: در این شرایط باید در مسیری صحیح پیش برویم تا مشخص کنیم که چگونه باید این سد را تنظیم کنیم. استفاده از قدرت رسانه برای تبلیغ و تبدیل آن به یک فرهنگ ، واقعاً مؤثر است.

وی گفت: “بدون شک در شورای اسلامی در قالب برنامه اضطراری نمی توان سه اقدامات نادرست مانند عدم پوشیدن ماسک یا ترافیک بین وزارتخانه ای مورد بررسی قرار داد.” “ما باید به سمت یک راه حل فرهنگی مناسب حرکت کنیم.” هیچ سازمان امنیتی و یا سازمان های اجرای قانون در این زمینه شکست خورده اند و همه آژانس ها تمام تلاش خود را انجام داده اند ، اما باید شرایط اقتصادی در کشور نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار تهران در خصوص برخورد با مراكزی كه مطابق پروتكل ها و مقررات بهداشتی ابلاغ نشده باشند ، افزود: ده مرکز به بازرسی ها و اخطارها توجه نكردند و ما از آنها سؤال كردیم. همه. ” در حقیقت ، آنجا که قانون اجازه می دهد ، ما قانون را اجرا می کنیم و با مراکزی برخورد می کنیم که مطابق پروتکل نیستند.

گودرزی تأکید کرد: “تهران 14 میلیون نفر جمعیت دارد و به مدیریت ویژه ای احتیاج دارد و اگر مردم توجه خود را ادامه دهند ، ما باید در اردیبهشت ماه تمام اقدامات را عملی کنیم که خسارات زیادی به اقتصاد وارد کند.” .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا