بین الملل

نماینده روسیه در گفت‌وگوهای وین: کارگروه سوم برای اولین بار تشکیل جسله داد

به گزارش خبرگزاری آنلاین سلام آنلاین ، میخائیل اولیانوف ، نماینده روسیه در سازمان بین المللی مستقر در وین ، به نمایندگی از کشورش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ، با بیان اینکه مذاکرات در وین ادامه دارد ، افزود: این جلسه سومین کارگروه تنظیمات عملی برگزار شد امروز برای اولین بار

وی در شبکه های اجتماعی نوشت: “مذاکرات وین در حال انجام است.” تحریم ها و گروه های هسته ای گامهایی را که واشنگتن و تهران برای احیای بورام باید بردارند ، در نظر می گیرند.

این دیپلمات روسی اضافه کرد: “سومین کارگروه تنظیمات واقعی برای اجرای امروز برای اولین بار تشکیل شده است.”

به گزارش فارس ، دور اول جلسه کمیسیون مشترک بعد از ظهر دیروز (سه شنبه) با حضور نمایندگان ایرانی و 1 + 4 و نماینده اتحادیه اروپا در هتل بزرگ وین برگزار شد. شرکت کنندگان تصمیم گرفتند روند بحث را تسریع کنند و توافق شد كه اقدامات كارشناسان در هر دو زمینه رفع تحریم ها و هسته اصلی باید با دقت و سرعت پیش رود.

تصمیم بر این شد که سومین پنل از کارشناسان به نام “کارشناسان برنامه ریزی اجرایی” تشکیل شود تا درباره اقدامات عملی لازم برای اجرای لغو تحریم ها و سپس بازگشت ایالات متحده به شورای امنیت سازمان ملل مورد بحث قرار گیرد.

سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه گفت: “ما هنوز چالش های بزرگی داریم که نتوانسته ایم راه حلی برای آن پیدا کنیم.” وی افزود: دو تیم هسته ای و رفع تحریم ها در وین در متن گنجانده خواهد شد. (جزئیات)

پیام آخر /


دکمه بازگشت به بالا