استان ها

نقطه قوت دانشگاه آزاد خراسان‌رضوی انس در حوزه فرهنگ است

به گزارش خبرنگار استانی آنا از مشهد محسن مرادی در سومین جلسه شورا فرهنگ دانشجویان تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اسناد تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم تلاش برای تحقق این سند تاکید کرد و گفت: همه ما با در نظر گرفتن ارزش نظام در قبال این سند مسئول هستیم.


بیشتر بخوانید:

نقش مؤثر مشاوره استاد در بهبود شرایط فرهنگی


وی افزود: رسیدن به این کار نیازمند تلاش است، می تواند خطرناک و مشکل ساز باشد زیرا جراحی بدون درد است، تعهد و پایبندی به ارزش ها و اصول تحول فرهنگی جهانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با تقدیر از زحمات دفتر نهاد نمایندگی رهبری و معاونت فرهنگی گفت: صلابت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی آشنایی و الفت در حوزه فرهنگ است.

مرادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در تدوین برنامه های فرهنگی و دستیابی به سند تبادل و تعالی فرهنگی باید مانند گذشته بدرخشد و رتبه های خوبی را در رتبه های کشوری کسب کند.

گروه های دانشگاهی در حال حاضر نگران تغییرات اسناد هستند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: خوشبختانه انسانیت و انسانیت که عصاره سند تحول و تعالی دانشگاه است، دغدغه اصلی مسئولان ارشد کشور است. از دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس و نمایندگان این واحد. همه ما می خواهیم با این سند در دانشگاه تغییر، رشد و پیشرفت کنیم.

حجت الاسلام جواد مهدوی افزود: سند تحول خود در دانشگاه چیزی را تعریف نمی کند، اگر توانایی نداشته باشید و خلاقیت نداشته باشید این سند به فراموشی سپرده می شود، تیم فعلی استان به شدت نگران است. دستاورد این سند.

وی با تاکید بر دستیابی به سند مبادله افزود: باید در هر واحد استان تیم هایی تشکیل شود و با تفاهم، هماهنگی و کار گروهی در عمل از ظرفیت دانش آموزی در این امر استفاده کنیم.این فایل.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در سند 18 مورد بر عهده نهاد نمایندگی ولی فقیه است و در مجموع در نظر گرفته شده که ما دفتر رابط داریم. انتظار می رود واحد ارتباطات در این 18 برنامه جدیت بیشتری داشته باشد. و ما را در ایفای نقش موثر در این امر یاری کند.

ما هیچ واحد دانشگاهی ضعیفی در حوزه فرهنگی نداریم.

رئیس شورای فرهنگی دانشجویان تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز در جلسه بررسی سوابق فرهنگی واحدهای استانی و تشریح اسناد تبادل فرهنگی و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.

علی اصغر یساقی از کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در کشور خبر داد و گفت: خراسان رضوی تنها استانی در کشور است که در این زمینه ضعفی ندارد و این منشاء غرور.

وی ملاک ارزشیابی فرهنگ در کشور را نظام کنترلی دانشگاه آزاد دانست و با توجه به موضوع ارزشیابی، از صدور کارنامه فرهنگی در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: فرهنگ سازی در جهت ارتقاء است. سال نو.

به گزارش آنا در این نشست با اهدای پنل از نمایندگان فرهنگی و دانشجویان واحد بردسکن و گناباد به دلیل عملکرد عالی فرهنگی در کشور قدردانی شد.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا