عمومی

نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی/ روشنگری در اولویت باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استان ها: دوازدهمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

رسانه ها نقش مهمی در رسانه ها ایفا می کنند و همواره نقش مهم و مسئولانه ای در ایجاد یک انتخابات لذت بخش و ایجاد فضای مساعد برای مشارکت حداکثری مردم در عرصه های انتخاباتی داشته اند.

تبیین و تبیین یکی از مهمترین رسالت های رسانه هاست و باید این نقش ها در ایام انتخابات پررنگ شود تا شهروندان در انتخاب نامزدهای مورد نظر خود بهتر عمل کنند.

انتخابات امسال نیز شرایط ویژه ای دارد و رسانه ها باید تلاش کنند تا با مشارکت حداکثری مردم زمینه برگزاری یک انتخابات عاشقانه را فراهم کنند و زمینه را برای انتخاب افراد اصلح فراهم کنند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات پیام بزرگی برای دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امید است مردم با حضور خود مانند سال گذشته انتخاباتی باشکوه داشته باشند.

مشروعیت و حاکمیت قانون یکی از مهم ترین موضوعاتی است که رسانه ها باید در سال انتخابات بیشتر به آن توجه داشته باشند و در شرایطی که تلاش می کنند تا حد امکان مشارکت مردمی در انتخابات داشته باشند، باید اقداماتشان در راستای هم باشد. چارچوب. از قانون.

افراد مختلف در رای دادن و ثبت نام برای شرکت در این انتخابات فعال می شوند، بنابراین حفظ حریم خصوصی این افراد و حفظ اعتبار آنها در رسانه ها ضروری است.

توضیح و توضیح وظیفه خبرنگار است

مدیرکل روابط عمومی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: مردم بوشهر همیشه حضور پررنگ و پررنگی در انتخابات داشته اند و امسال نیز منتظر حضور پررنگ مردم هستیم.

عباس مطاف تبیین و تفسیر را یکی از رسالت های کلیدی رسانه در سطح جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت های بوشهر برای تفسیر و تبیین در جامعه استفاده شد.

وی از تلاش دشمن برای زیر سوال بردن انتخابات پیش رو و تهاجم آن گفت: این مهم در ادامه بیان کرد: اطلاع رسانی و اظهار نظر به موقع با پشتوانه رسانه ها موظف است مهم ترین وظیفه همه ما باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر هوشمندی و هوشیاری اصحاب رسانه در حوزه انتخابات را بسیار مهم خواند و افزود: نیاز به شناخت ظرفیت ها برای توسعه اقدام است و باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

وی گفت: دشمن از تمام توان خود برای حمله به نظام و انقلاب و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان استفاده می کند و در این زمینه برنامه های مختلفی دارد.

نقش رسانه ها در ایجاد تحسین / شفاف سازی انتخابات باید در اولویت قرار گیرد

نقش مهم رسانه ها در انتخابات

مدیرکل سیاسی، انتخابات و امور کشوری استاندار بوشهر نیز به نقش رسانه ها در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: امسال شاهد برگزاری انتخابات مهمی هستیم که رسانه ها در آن نقش دارند. این زمینه.

سعید حیدری برگزاری گسترده انتخابات با مشارکت حداکثری مردم را مهم خواند و افزود: برای برگزاری گسترده انتخابات در بوشهر استفاده و استفاده مناسب از ظرفیت رسانه ها در دستور کار قرار دارد.

وی انتخابات را مهمترین و تاثیرگذارترین رکن در نظام جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: انتخابات در تعیین سرنوشت یک کشور بسیار مهم و برای مردم بسیار مهم است.

رعایت اصل بی طرفی

مدیرکل سیاسی، انتخابات و امور کشوری استانداری بوشهر شکل گیری شادی های انتخاباتی را از فعالیت های مهم رسانه ها دانست و گفت: یکی از وظایف رسانه هاست.

سلامت و امنیت رای دهندگان خط قرمز همه مقامات رای دهنده است وی افزود: برگزاری انتخابات سالم و قانونی با رعایت اصل بی طرفی وظیفه ماست.

حیدری تاکید کرد: مردم ایران همواره نشان داده اند که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و پشتیبان هستند و با حضور پرشور خود مانند گذشته نقشه ها و دشمنی های دشمن را خنثی کرده اند.

وی با ادعای اینکه امسال سال انتخابات است، گفت: ورود تک بعدی اشتباه بوده و رسانه ها را بدون استفاده از رسانه و به درک خودمان در عرصه انتخابات هدایت کرده است.

استفاده از قدرت رسانه برای ایجاد هیجان و امید

در این راستا تلاش شده است تا از دیدگاه ها و دیدگاه های رسانه های فعال استان برای برگزاری انتخابات و همچنین امکان بازتاب اطلاعات با کیفیت و راهبردهای انتخاباتی در رسانه ها استفاده شود.

وی گفت: با استفاده از توان رسانه به دنبال ایجاد فضای شور، نشاط و امید با محوریت مشارکت، رقابت و سلامت در استان هستیم.

حیدری با اشاره به اینکه تمامی دستورالعمل های وزارت کشور در حوزه انتخابات از طریق رسانه های استانی منتشر شده است، گفت: بر اساس اعلام اولین شعبه اخذ رای در کشور برای ثبت نام و اعلام نامزدها در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی. شورای اسلامی ایران از استعفای خودخواسته استان بوشهر کناره گیری کند و نام حاکم مستعفی به رسانه های استان داده شود.

دکمه بازگشت به بالا