اقتصادی

نفت دو درصد سقوط کرد

قیمت نفت در بازارهای بزرگ روز چهارشنبه دیروز دستاوردهای قابل توجهی را از دست داد و به دلیل افزایش ذخایر ایالات متحده و افزایش موارد مننژیت حدود 2٪ کاهش یافت. در آمریکا و اروپا

هر بشکه نفت خام برنت با 76 سنت یا 1.8 درصد کاهش به 40 دلار و 44 سنت در هر بشکه رسید.

هر بشکه نفت خام آمریکا با 90 سنت یا 2.3 درصد کاهش به 38.67 دلار رسید.

نفت خام برنت روز سه شنبه حدود 2 درصد و نفت ایالات متحده 2.6 درصد افزایش داشت.

گزارش روز سه شنبه موسسه نفت ایالات متحده نشان داد که ذخایر نفت و گاز ایالات متحده هفته گذشته افزایش یافته است. ذخایر نفتی 4.6 میلیون بشکه افزایش یافت و به حدود 495.2 میلیون بشکه رسید ، در حالی که تحلیلگران در نظرسنجی رویترز 1.2 میلیون بشکه پیش بینی کردند.

هیرویوکی کیکوکاوا ، رئیس تحقیق در نیسان سکیوریتی ، گفت: رشد بالاتر از حد انتظار در ذخایر نفتی ایالات متحده موج جدیدی از فروش را ایجاد کرده و نگرانی در مورد اختلالات عرضه به دلیل طوفان را کاهش داده است. زتا

شرکت های انرژی و بندری ایالات متحده در منطقه خلیج فارس در حال آماده سازی برای طوفان زتا ، یازدهمین طوفان در این فصل طغیان خلیج مکزیک هستند.

کیکوکاوا گفت که افزایش پرونده Covid 19 و اختلاف نظر در مورد بسته نجات ایالات متحده بر خطرات سرمایه گذاری تأثیر گذاشته و انتظار دارد قیمت های نفت تا زمان انتخابات آمریکا تحت فشار نزولی باقی بمانند. 3 نوامبر ، با توجه به شرایط موجود.

در روزهای اخیر ایالات متحده ، روسیه ، فرانسه و سایر کشورها میزان بالای ویروس را ثبت کرده اند و دولت های اروپایی برای جلوگیری از شیوع محدودیت های جدیدی تعیین کرده اند.

پس از آنکه کاخ سفید نتوانست اختلافات خود را با سناتورهای جمهوری خواه و همچنین قانونگذاران دموکرات در مورد بسته جدید نجات تاج پنوم پن ، حل کند ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که احتمالاً توافق جدید بودجه ای در پی خواهد داشت. رأی گیری در 3 نوامبر. اتفاق خواهد افتاد.

هنینگ گلو استین ، مدیر منابع طبیعی و انرژی جهانی در اوراسیا ، می نویسد: “با تفکیک یا بدون تفکیک ، در ماه های آینده سفر به اروپا و آمریکای شمالی کاهش خواهد یافت زیرا اکثر مردم از این کار اجتناب می کنند. سفرها و اجتماعات بزرگ. ” این باعث ضعف مصرف نفت می شود و قطعاً اوپک و متحدانش را مجبور می کند تا سال 2021 میزان عرضه خود را در سطح فعلی حفظ کنند.

به گفته رویترز ، اوپک و متحدانش قصد دارند از ابتدای ژانویه 2021 میزان عرضه فعلی 7.7 میلیون بشکه در روز را از 5.7 میلیون بشکه در روز کاهش دهند. در همین حال ، افزایش تولید لیبی به یک میلیون بشکه در روز در هفته های آینده تلاش این تیم برای محدود کردن تولید را دشوار کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا