عمومی

نظر کارشناس داوری درباره پنالتی‌های بازی استقلال و مس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دیدار دو تیم استقلال تهران و مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان فرهاد مجیدیبه به پایان رسید و محمدحسین ترابیان داور مسابقه در جریان بازی سه پنالتی زد. دو پنالتی برای رضایت استقلال و یک پنالتی برای رضایت مس.

نوید مظفری داور مسابقه در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره عملکرد داور در این دیدار گفت: کمک داور به درستی در دقیقه اول بازی استقلال را آفساید اعلام کرد.

این داور اضافه کرد: دقیقه هفتم پنالتی برای استقلال بود. مهدی ترکمن مس کوین یمگا مهاجم استقلال را لگد می زند. داور نه تنها در دقیقه 32 به درستی یک پنالتی برای مس اعلام کرد، بلکه در این ست کاملا فراموش کرد که استقلال را اخراج کند.

وی با تاکید بر موضع خود در مورد اخراج محمدحسین مرادمند، مدافع استقلال خاطرنشان کرد: موقعیت واقعی توپ و اعلام پنالتی در صورت اختلاف بر سر توپ تنها یک هشدار به مدافع است در حالی که در این ست استقلالی ها یک هل دادن انجام دادند. اشتباه به طور طبیعی، هل دادن یک مبارزه از توپ بیشتر نیست.

مظفری در خصوص جریمه دوم استقلال افزود: تصمیم داور در مورد جریمه دوم استقلال کاملا صحیح است. این مدافع در ادامه استقلال را شکست داد. مهم نیست که مدافع قبل یا بعد از ضربه زدن مهاجم به توپ اشتباه کند.

وی در پایان گفت: هر دو کمک داور روز خوبی را سپری کردند. متأسفانه داور با اخراج نکردن مدافع استقلال قضاوت خوب او را زیر سوال برد و در نتیجه مسابقه این اشتباه چشمگیر را مرتکب شد.

دکمه بازگشت به بالا