عمومی

نصاب رفتار مردم نصاب رفتار سیاسیون

تلاطم عاطفی ایران و طغیان غیرقابل پیش‌بینی آن در خیابان‌های تهران، مشهد، قم، تبریز و بیرجند از گنجینه‌های اجتماعی بزرگی است که در برخی از کشورهای جهان یافت می‌شود. کدام رئیس جمهور و نخست وزیر با او احساس بی گناهی می کند؟

به گزارش سلام آنلاین، محمد ایمانی در تلگرامی نوشت: بیانات رهبرانقلاب درباره رئیس جمهور شهید دو بخش عمده دارد. اولی در مورد شخصیت آقای رئیسی است که گفت:
رئیس جمهور از همه جهات… رئیس جمهور عزیز خستگی ناپذیر… علم مجاهد رئیس جمهور مردمی، توانمند و پرتلاش است… برادر خوب، مسئول مؤثر و توانمند، صادق و مصمم، مردم ایران خدمتگزاران وفادار هستند. و وفاداری و ارزش خود را از دست داده است … برای او خیر و رضایت مردم که نشان دهنده رضایت الهی است از هر چیزی رضایت بخشتر است.

دومین؛ برخوردی مودبانه و خردمندانه با این فاجعه تلخ و تبدیل آن به فرصتی برای پیشرفت:
چاره ای نیست اینها را باید در راه خدای متعال تحمل کرد.
با وجود این ضرر، حرکت کشور تغییر نخواهد کرد.
حوادث از دست دادن رئیس جمهور و مقامات و متحدان آنها جدی است. اما در دوران جمهوری اسلامی همواره شاهد بوده ایم که بر اساس حکمت الهی و با صبر و استقامت انسانی حوادث تلخ منشأ پیشرفت و حرکت شده است.
خلاصی از شر شهید دکتر رئیسی برای ما سخت است. اما به فضل الهی مردم ایران از این حادثه تلخ به عنوان فرصت استفاده خواهند کرد، زیرا این فرصت از حوادث سخت در سال های اخیر ایجاد شده است. انشاءالله ملت ایران از این حادثه سود خواهد برد.

این اظهارات به توانایی تاریخی ایران در تبدیل تلخی ها، چالش ها و تهدیدها به فرصت اشاره دارد.
تبدیل جنگ به دفاع مقدس، تبدیل تهدید نفوذ و تروریسم به فرصت هایی برای بیداری و تعمیق آگاهی عمومی، تبدیل چالش مجازات به فرصتی برای شکوفایی نخبگان نخبه نمونه ای از این توانایی شگفت انگیز است. که در نتیجه تلاش یک فرد متعهد به دست می آید.
شهادت رئیس ستاد برای ملت ما فاجعه بزرگی بود اما در همان مراحل اولیه به دلیل وفاداری رزمندگان و همرزمان و حاکمیت حکیمانه رهبرانقلاب به عامل نادری برای همدلی ملی تبدیل شد.
آشفتگی عاطفی ایران و طغیان بی‌وقفه آن در خیابان‌های تهران، مشهد، قم، تبریز و بیرجند سرمایه‌های اجتماعی بزرگی هستند که در برخی از کشورهای جهان یافت می‌شود. کدام رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر با او اینقدر احساس بی‌گناهی می‌کند؟
علاوه بر اعزام هیئت های بلندپایه از 70 کشور جهان برای ابراز همدردی و تسلیت به عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران از کشمیر، هند، پاکستان و افغانستان تا عراق، سوریه، ترکیه، لبنان، یمن، فلسطین. قسمت جنوبی خلیج فارس و برخی از کشورهای آفریقا و آمریکای لاتین نشان داده شده است.
اکنون نوبت جریان های سیاسی است که قدر این همدلی قدرتمند و الهام بخش را بدانند و رویکرد آینده خود را در نظرسنجی ها و فراتر از آن در راستای این همدلی قرار دهند. این راز پیروزی آینده کشورمان در برابر دشمنان خبیثی مانند آمریکا، اسرائیل و انگلیس است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا